• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Exklusiv - Auktion till förmån för BCF.

Mauritz

Guld
Här gillar vi klockor och goda drycker samt att generöst stödja BCF.
Jag har utan fråga någon fått tre whiskeyglas graverade KS med avsikt att auktionera ut två tillförmån för BCF. Vore kul om de gick till två separata personer så kan Ni/vi skåla med varandra. Hoppas ledningen inte tar illa upp för stölden av logan, det är dock för ett gott ändamål.
Låt buden hagla fram till onsdag 24.00, efter betalning skett till BCF skickas glaset på min bekostnad ( inom Sverige )
P.S Går även dricka saft etc. i dem;)
98512570-F13E-4021-9A77-9491794D4368.jpeg
DCEF8083-4D43-4916-BF5D-37A56B45A07C.jpeg

Här gillar vi klockor och goda drycker samt att generöst stödja BCF.
Jag har utan fråga någon fått tre whiskeyglas graverade KS med avsikt att auktionera ut två tillförmån för BCF. Vore kul om de gick till två separata personer så kan Ni/vi skåla med varandra. Hoppas ledningen inte tar illa upp för stölden av logan, det är dock för ett gott ändamål.
Låt buden hagla fram till onsdag 24.00, efter betalning skett till BCF skickas glaset på min bekostnad ( inom Sverige )
P.S Går även dricka saft etc. i dem;)
98512570-F13E-4021-9A77-9491794D4368.jpeg
DCEF8083-4D43-4916-BF5D-37A56B45A07C.jpeg
Jävligt snyggt gjort av dig @Mauritz! Klass!

Fattar inte riktigt hur man ska kunna särskilja bud på två exakt likadana grejer men men.
Glas 1: 400kr

Fattar inte riktigt hur man ska kunna särskilja bud på två exakt likadana grejer men men.
Glas 1: 400kr
Hoppas på två likadana slutbud alt. att någon tar båda vilket inte vore lika kul. Min tanke var att högsta budet på ett glas lägger ribban för glas två så som det ser ut nu så ligger alltså glas två nu på 400:- . I värsta fall får glas två gå till näst högsta budet. Tanken var att få in så mycket som möjligt till BCF. Det blev en tankevurpa men får hitta en lösning, tror jag har en som alla kommer acceptera:).
Buda på det går till något bra...

Senast ändrad:
Närmare sig slutet... De två som lagt högsta budet innan 24.00 idag kommer kunna avnjuta sin fredags whiskey/rom i dessa glas till helgen:hungry:.
Efter betalning PM Era adresser, tack.

Detta kanske ses som en dubbel dump och jag får ev.skit för det men jag tar det till förmån för BCF.
Sista titten på dessa rariteter;) innan de packas för leverans imorgon.
Som det ser ut nu så går dessa till @jabla och @blackcoffee men det finns chans att toppa deras bud fram till 24.00.:)
Det är trots allt ett klockforum så slänger in en klocka i bilden ( ingår ej )
26.jpg

Tillbaka
Topp