• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Exklusiv GTG *Live-tråden*

Feskarn

Företag
Forumpersonal
Forumsponsor
Pledge Member
2-Faktor
Ser riktigt skönt ut! Är det Målarn som står för källarlokalen i förorten? ;)
 

Josef B

Bestraffaren
20130321_225547_zps67cbd0ba.jpg
 

Fryken

Kamrern
2-Faktor
Bra livefeed, Josef! Fr o m lördag nästa vecka är jag tillgänglig för både spontana och planerade gtg! :mrgreen:
 

Leben

Queen Elizabeth II
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Superkväll! Tack Josef!

Svårt att förstå att ingen klippte mitt Alpinafickur :)
 
Tack allihop, som vanligt en riktigt riktigt rolig kväll, bra styrt av Josef B....

Efter omröstning så kom vi enhälligt fram till att mitt Patekband var kvällens höjdpunkt....
 

Ricrob

Patek
Tack för en trevlig afton med sköna nya bekantskaper och speciellt tack till Josef för bra styrning!

Telefonen låg i baren på laddning större delen av kvällen men ett par bilder hann tas..

Drömtrion! :D
 

Bilagor

  • image.jpg
    image.jpg
    314.4 KB · Visningar: 297

Leben

Queen Elizabeth II
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Ricrob skrev:
Tack för en trevlig afton med sköna nya bekantskaper och speciellt tack till Josef för bra styrning!

Telefonen låg i baren på laddning större delen av kvällen men ett par bilder hann tas..

Drömtrion! :D


Drömtrio!!!!!! :)
 

BME

Cartier
Mycket trevligt som vanligt och grymt jobb Josef!
Skön lokal också och det kändes lite som David skrev en gång "de som träffas på hemliga ställen med väskorna fulla med klockor som vi andra inte har mage att drömma om" :mrgreen:
 

Jaggis

Who dares wins!
2-Faktor
Tack för en grym kväll! Verkligen bra uppstyrt. Fan, rapade just och kände den härliga eftersmaken av Tequila. Mums!

Muchas gracias till danne10 vars plats jag fick och som bad mig sätta in avgiften på 275kr till Barncancerfonden. Thumbs up på den!
 

David

Bödeln
BME skrev:
Mycket trevligt som vanligt och grymt jobb Josef!
Skön lokal också och det kändes lite som David skrev en gång "de som träffas på hemliga ställen med väskorna fulla med klockor som vi andra inte har mage att drömma om" :mrgreen:

Tyvärr kan jag inte kräva upphovsrätt, det var @topboy som myntade uttrycket, dessvärre helt utan ironi eller sarkasm.
 

Josef B

Bestraffaren
Det var riktigt trevligt, tack alla som kom! Kul att det blev lyckat! Ankan var ju helt suverän, vinet jättegott och osten var pricken över i!
Men självklart så tajmade en förkylning rätt bra, var inte helt 100% igår kväll och idag är jag sängliggandes. Perfekt inför min 1 veckas ledighet :)
 

BME

Cartier
David skrev:
BME skrev:
Mycket trevligt som vanligt och grymt jobb Josef!
Skön lokal också och det kändes lite som David skrev en gång "de som träffas på hemliga ställen med väskorna fulla med klockor som vi andra inte har mage att drömma om" :mrgreen:

Tyvärr kan jag inte kräva upphovsrätt, det var @topboy som myntade uttrycket, dessvärre helt utan ironi eller sarkasm.

Sorry inte min intention att ge dig oförtjänad cred ;)
Men känslan var likväl densamma :cool:
 

joey

Cartier
Josef B skrev:
Det var riktigt trevligt, tack alla som kom! Kul att det blev lyckat! Ankan var ju helt suverän, vinet jättegott och osten var pricken över i!
Men självklart så tajmade en förkylning rätt bra, var inte helt 100% igår kväll och idag är jag sängliggandes. Perfekt inför min 1 veckas ledighet :)

Kanonfint ordnat och kul att träffa så många likasinnade på en och samma gång!

Krya på dig!
 

MKRGG

Annie Leibovitz
2-Faktor
Re: Sv: Exklusiv GTG *Live-tråden*

Så det var så jag fick min förkylning. Jag visste att jag skulle försökt stå emot men Josef är ju så sjukt het :D

#athomewithafeverandarunnynose
 
Topp