• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Exklusiva klockor på Tradera

André

Omega
Någon mer än jag som blir väldigt irriterad över alla skitklockor på Tradera som läggs under kategorin "exklusiva klockor". Jag tycker det är trist att behöva bläddra igenom massa aliexpress klockor när jag är intresserad av kvalitetsklockor och har därför börjat anmäla och föreslår ny kategori. Någon mer som stör sig på detta, gör samma sak!
 

mouqvist

Rolex
Gjorde det för länge sen, helt förgäves
Tradera tjänar för bra på att ha dessa annonser att de inte kommer att göra nåt åt det, det är väl många bäckar små som gäller...
Har inte besökt Tradera på skitlänge, saknar inte dem heller
 

JayLar

Rolex
2-Faktor
Tradera är en skitsajt. Vet inte hur många gånger jag har fått annonser raderade trots att alla regler följts. Har ledsnat.
 

grodslukarenx

Patek
2-Faktor
Eftersom många av aliexpress-klockorna är upplagda som "Nytt" så kan man ju välja att bara titta på kategorin "Begagnat", detta filtrerar ut rätt mycket skit. (Granted, vissa kvalitetsklockor som säljs nya över tradera försvinner också om man gör detta..)
 
Topp