• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad Explorer II

MKRGG

Annie Leibovitz
2-Faktor
Pris
40000
Returpolicy
Ingen retur
Bilder Skickat
  1. Ja
Jag inväntar betalning så ni som trots statusen OHPF ändå messar, klockan är inte tillgänglig. Åtminstone inte som läget ser ut just nu!

Av alla sportrolex jag haft så gillar jag denna bäst. Iofs är jag en fan av vita tavlor men ingen fan av plåtlänkar och datumcykloper som samlar smuts. Att jag skulle klicka så väl med denna var en lågoddsare och om jag inte hade en galen masterplan så hade denna varit en keeper, typ.

Rimliga bud övervägs, orimliga besvaras inte :)

Ingen servicehistorik som jag känner till men den får mig att komma i tid till möten och så vidare. Den är även proven in battle, alltså medelhavsbadad som fan och såklart även tidszonstestad. Inga bekymmer där. Boetten är knivskarp och länken är bra. Hårstråsrepor men inget annat! SEL som synes och från 2004 enligt serienummer. Inga tillbehör!

Finns i Sthlms westside för påsyn och deal. Kan skickas värde på din bekostnad.

Och så bilder...
50DC6F4F-5B87-476F-A9FE-284A2C0FF481.jpeg
9A700477-F5ED-4C4E-9697-8463DB0AE6A6.jpeg
38FB343D-7AAB-41F6-AEEC-22014BFBE54F.jpeg
A585A69B-F35B-4E1A-86D0-B58D5625ACD4.jpeg

/Kristofer

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp