• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

"Explorer-typ-dinka för 2-3k", eller "hjälp Sundström få till ett ligg"

DrSbaitso

Rolex
2-Faktor
Mina förslag nerifrån och upp:

PROLEX mashup av milsub, comex SD, milgauss och explorer (siffrorna på vridringen förvirrar mer än de hjälper, men är i alla fall roliga):

522103d1316994442-fs-rxw-pro-lex-subpro-comex-2000-2nd-gen-rare-rolex-milgauss-homage-complete-mint-1.jpg


RXW Expievo (verkar lurig att hitta, och överraskande dyr):

mail-2-1.jpg


... till skillnad från Tiger Jiao-Dragon Pro Marine Diver:

mini-P1040763.JPG


Eller så finns lite värdighet att rädda med en enkel Seiko, här SGG711

189990265_0bb52f8a-8c13-4988-b961-824f117dab00.jpg


Med risk för att bli tjatig finns ju annars bara en klocka som verkligen garanterar att du får ligga.

scan0002.jpg
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Kör på 36mm Glycinen som föreslogs. Bra grejer med eget stuk. Priset i den länkade annonsen var ingen höjdare. PM'a mig om du vill ha hjälp att hitta en billigare. ;)
 

point1

Cartier
Helt ärligt dock är det inte lite skumt att ge bort en klocka för 2-3000 till någon som du inte ens är tillsammans med idag? Jag skulle tycka att det var lite konstigt. Eller ska du bara förmedla köpet?
 

hollow123

Rolex
Helt ärligt dock är det inte lite skumt att ge bort en klocka för 2-3000 till någon som du inte ens är tillsammans med idag? Jag skulle tycka att det var lite konstigt. Eller ska du bara förmedla köpet?

Äsch vad gör man inte för ett gött ligg... Man har ju bränt lika mycket på krogen för att få till det. En klocka har ju en ändå en substans till skillnad från drinkar och skumpa. Således sätter det ett gött spår i hennes hjärta :)
 
Kör på 36mm Glycinen som föreslogs. Bra grejer med eget stuk. Priset i den länkade annonsen var ingen höjdare. PM'a mig om du vill ha hjälp att hitta en billigare. ;)
Tackar för detta! Jag ska definitivt tänka påt.

Helt ärligt dock är det inte lite skumt att ge bort en klocka för 2-3000 till någon som du inte ens är tillsammans med idag? Jag skulle tycka att det var lite konstigt. Eller ska du bara förmedla köpet?

Bara förmedlar. Lovade att jag skulle hålla utkik efter nått liknande explorern.
Självklart går jag in för det 100% :D
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Äsch vad gör man inte för ett gött ligg... Man har ju bränt lika mycket på krogen för att få till det. En klocka har ju en ändå en substans till skillnad från drinkar och skumpa. Således sätter det ett gött spår i hennes hjärta :)
Ni måste fan vara kassa på att få brudar. Har aldrig behövt bjuda någon brud på något för att få till det. Man ska sätta ribban lågt från början annars blir det ett jävla handlande och smörande att leva upp till.
 
Topp