• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Expressbetalning utaland nordea

Kan nog bara de inblandade bankerna svara på är jag rädd. När jag betalade till Uk tog det några dagar innan handlaren såg det på sitt konto

Framme dagen efter till England om du sätter in tidigt på dagen enligt SEB.

Har stämt för mig :)

Bankerna brukar göra sina körningar vid midnatt, 09,00 och 15,00 .. så med lite flax ser mottagaren pengarna vid lunch i morgon.
Men varför inte PayPal :) ?

Du åker inte på att verifiera mottagaren innan du kan föra över?

Sent from my iPhone using Tapatalk 2

När jag skulle föra över till USA så var jag tvungen att först lägga in mottagaren och alla dennes uppgifter. Dessa skulle sedan klareras innan jag kunde göra själva överföringen 24h senare. Tror inte att det är samma för EU/EES dock.

Mk III från -91 med matt länk. Matt länk, pris på under 70k och servad för 1 år sedan av ad var de som fick mig att helt glömma apn:)

När jag skulle föra över till USA så var jag tvungen att först lägga in mottagaren och alla dennes uppgifter. Dessa skulle sedan klareras innan jag kunde göra själva överföringen 24h senare. Tror inte att det är samma för EU/EES dock.

Två timmar har det varit för mig när det är inom EU.

Tillbaka
Topp