Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bra kundservice...Ringde och hon visste inte ens att barclays var engelskt än mindre hur många dagar det tog....
Då borde det komma fram imorgon eftermiddag om jag kör express inatt kan man tycka.
Hur menar du då?Du åker inte på att verifiera mottagaren innan du kan föra över?
Sent from my iPhone using Tapatalk 2
Va 1 cm från att köpa en ap roc, sen hittade jag den perfekta 16520 till ett rimligt pris, då var valet enkeltDaytona?
När jag skulle föra över till USA så var jag tvungen att först lägga in mottagaren och alla dennes uppgifter. Dessa skulle sedan klareras innan jag kunde göra själva överföringen 24h senare. Tror inte att det är samma för EU/EES dock.Hur menar du då?
Va 1 cm från att köpa en ap roc, sen hittade jag den perfekta 16520 till ett rimligt pris, då var valet enkelt![]()
Nice! Undrar samma som glassenVa 1 cm från att köpa en ap roc, sen hittade jag den perfekta 16520 till ett rimligt pris, då var valet enkelt![]()
Smutt! Blir mer och mer sugen på en sån jag medMk III från -91 med matt länk. Matt länk, pris på under 70k och servad för 1 år sedan av ad var de som fick mig att helt glömma apn![]()
När jag skulle föra över till USA så var jag tvungen att först lägga in mottagaren och alla dennes uppgifter. Dessa skulle sedan klareras innan jag kunde göra själva överföringen 24h senare. Tror inte att det är samma för EU/EES dock.
Sent from my iPhone using Tapatalk 2