• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Extrachans till matlagningseventet med Erikson Urhandel och SjööSandström

Hawk100

Rolex
Jag hade lyckan att vinna två platser till matlagningseventet med Erikson Urhandel och SjööSandström. https://klocksnack.se/threads/event...nt-med-erikson-urhandel-sjöö-sandström.55531/
Tyvärr ringde barnvakten nyss och meddelade att hon fått förhinder, så efter en tuff tresets-omgång av sten, sax och påse mellan mig och frugan står det nu klart att det blir hon som får stanna hemma och jag som får gå!
Självklart vill jag då låta någon annan KS:are ta den lediga platsen och hänga på. Och med tanke på sponsorn så gör jag så att den första av er som lägger upp en handledsskott på den SjööSandströmdinka som just du kommer ha på dig på eventet i Kungsträdgården i morgon kväll kl 17.30 får hänga med mig dit.
//Hawk100
 

meo_swe

Audemars
1464984234404-514810435.jpg
 

Taxman

Rolex
2-Faktor
Jag hade lyckan att vinna två platser till matlagningseventet med Erikson Urhandel och SjööSandström. https://klocksnack.se/threads/event...nt-med-erikson-urhandel-sjöö-sandström.55531/
Tyvärr ringde barnvakten nyss och meddelade att hon fått förhinder, så efter en tuff tresets-omgång av sten, sax och påse mellan mig och frugan står det nu klart att det blir hon som får stanna hemma och jag som får gå!
Självklart vill jag då låta någon annan KS:are ta den lediga platsen och hänga på. Och med tanke på sponsorn så gör jag så att den första av er som lägger upp en handledsskott på den SjööSandströmdinka som just du kommer ha på dig på eventet i Kungsträdgården i morgon kväll kl 17.30 får hänga med mig dit.
//Hawk100

Helt fel strategi! Du skulle efterlyst en barnvakt istället! :p;)

Kunde blivit spännande om @meo_swe hade anmält sig för att hålla koll på knoddarna och samtidigt undervisa tex vapenvård. :D
 

Hawk100

Rolex
Helt fel strategi! Du skulle efterlyst en barnvakt istället! :p;)

Kunde blivit spännande om @meo_swe hade anmält sig för att hålla koll på knoddarna och samtidigt undervisa tex vapenvård. :D
Ja jevvlar att jag inte tänkte på det!!!!
Är det försent att kasta om orden i tävlingstexten tror du? Typ: "Första handledsskottet på en SS får komma och passa barn...." :D

Vapevård vet jag inte om det skulle tillföra så mycket, men sängbäddning och skoputsning vore ju klockrent om Hawk100-junior fick lära sig att sköta åt hela familjen!!! ;)
 
Topp