• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Exxpert

Onelund

Rolex
Sålt en sommarbeater till Daniel. Smidigt, snabbt och bra kommunikation! Definitivt en Goodguy!
 

Ronnie_82

Cartier
2-Faktor
Köpt en klocka av Exxpert. Ingen stor summa men allt var enligt beskrivning och snabbt gick det. Exxpert är en Goodguy!

Mvh
Ronnie
 

Arvin

Omega
2-Faktor
Mötte upp Exxpert för ett köp av en Seiko, skicket var som beskrivet och en mycket trevlig herre.
100% Goodguy
 

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Köpte en klocka av @exxpert. Snabb affär, totalt friktionsfri. Skickade klockan direkt, bättre skick än vad han beskrev i sin tråd.
Supernöjd! :)
 

elmaco

Omega
Sålde en enklare klocka till exxpert (inte f2f). Affären gick väldigt smidigt och betalning skedde enligt konstens alla regler! Hoppas du blir nöjd med klockan!

Mvh Max
 

bullen

Cartier
Köpte klocka av Daniel. Kanon bra kontakt, väldigt bra paketerad och klockan stämde bra in på beskrivningen. Helt klart en goodguy i min bok!

/Olle
 

rogart-63

Patek
Köpte en liten julklapp av Daniel . Perfekt sköt . Snabb som tusan på lådan så Postnord hann med att leverera i sista minut . Stort tack till denna Goodguy.
 

Gringubben

Cartier
Trada klocka med Exxpert. Enkel och rak kommunikation utan krusiduller.
Skicket på klockan var bättre än väntat och jag är mer än nöjd.
Exxpert är en GG i mina ögon
 
Topp