Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Oavsett så fortsätter jag mitt vanliga tråkiga månadsspar.
Håller meSka nu Iran ta ut en avgift på $2m för varje fartyg som passerar som det ryktas om så lär inte oljepriserna sjunka tillbaka till dom normala nivåerna iaf.
Ska nu Iran ta ut en avgift på $2m för varje fartyg som passerar som det ryktas om så lär inte oljepriserna sjunka tillbaka till dom normala nivåerna iaf.
Endast hotat Israel? De sköt missiler till alla grannländer utan anledning med. Vad får dig att tro att de inte hade gjort samma sak fast med kärnvapen? De hade säkert dragit de in i Europa med för de är helt galna.Troligen betydligt bättre deal för Iran att kunna hota fartyg med drönare om de inte betalar tull än att riskera bli bombade för att de försöker framställa kärnvapen.
Istället för att endast hota Israel så har de nu hittat ett sätt att ta pungrepp på världsekonomin. Verkligen en framgångsrik insats från Trump.![]()
Vad hindrar iran från att skaffa kärnvapen nu jämfört med innan?Endast hotat Israel? De sköt missiler till alla grannländer utan anledning med. Vad får dig att tro att de inte hade gjort samma sak fast med kärnvapen? De hade säkert dragit de in i Europa med för de är helt galna.
Men ja, det är bättre att spela god och inte göra något och låta de fortsätta utveckla kärnvapen och döda sitt eget folk istället. För Aftonbladet har sagt åt dig hur du ska tänka och tycka![]()
Endast hotat Israel? De sköt missiler till alla grannländer utan anledning med. Vad får dig att tro att de inte hade gjort samma sak fast med kärnvapen? De hade säkert dragit de in i Europa med för de är helt galna.
Men ja, det är bättre att spela god och inte göra något och låta de fortsätta utveckla kärnvapen och döda sitt eget folk istället. För Aftonbladet har sagt åt dig hur du ska tänka och tycka![]()
Vad är din lösning då? Att låta de utveckla kärnvapen och dra iväg det till höger och vänster? Det bästa är väl att få bort alla från IRGC. De har försökt att förhandla med de i evigheter och det går uppenbarligen inte. Att det läget vi har hamnat i nu är det slutgiltiga hoppas jag inte. Det är bara att skjuta upp problemet som de har gjort i snart 50 år.Vad hindrar iran från att skaffa kärnvapen nu jämfört med innan?
Situationen hade aldrig ens funnits nu om man hade rensat bort regimen tidigare. Men att låtsat vara god och låta Irans invånare bli förtryckta och dödade var tydligen bättre. Tacka fan att det finns någon politiker som faktiskt vågar göra någonting åt de uppenbara problemen. Jag tror det Iranska folket gärna hade sett att det hänt tidigare eller vad tror du? Jag tror de bryr sig mindre om vad ”syftet” är så länge saker blir bättre.Att de mördar och förtrycker sin egen befolkning är givetvis avskyvärt.
Min kommentar var om situationen som Trump och Israel drog igång i början av mars. Naivt att tro att den insatsens syfte var för att befria Iran från regimenen.
Skatteåterbäringen på kontot vad ska man investera i? Invänta nästa sättning kanske? Lite sugen att öka på i Microsoft igen dock..
Nä resten av börsdagen får klara sig själv för nu ska jag tända grillen.![]()
Mitt cert i oljan blev knockat idag. Sugen på att köpa ett nytt. Men tror jag väntar tills i morgon. Missade köpläge under 90 idag, får se hur oljan rör sig närmaste dygnet. Tror inte alls att sista ordet är sagt om Iran än.Olja köps idag