• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

För billigt för att vara rimligt, eller?

4cie

Rolex
2-Faktor
Ja priset är för lågt för den modellen, de brukar gå för runt 20k.
Hur det kan komma sig vet bara annonsören, maila och fråga och posta svaret här nu när alla är nyfikna ;)
 

Hotshot

Rolex
2-Faktor

Daion

Panerai
2-Faktor
Joo det verkar helt klart så, jag ställde några frågor om det fanns kvitto / vart den var inköpt samt hur det kom sig att den var såpass billig trots allt.. Fick till svar om jag skulle köpa klockan eller ställa 1000 frågor
Tråkigt med en del människors attityd! Bara det skulle göra att man drar öronen åt sig och inte vill göra affär.
 

Zalath

Panerai
Joo det verkar helt klart så, jag ställde några frågor om det fanns kvitto / vart den var inköpt samt hur det kom sig att den var såpass billig trots allt.. Fick till svar om jag skulle köpa klockan eller ställa 1000 frågor
Svårt för tjommar som är korta i tonen eller inte vill svara på frågor. Även om han hade svarat nog för att inte verka fishy så skulle han nog få sälja lättare om han var lite trevlig. Suck.
 

Jonulf

Audemars
2-Faktor
Så tar vi en skärmdump så mm ser vad det handlar om även om 10min när annonsen är borttagen...
image.jpg


10k kanske billigt men å andra sidan var 22k för dyrt tycker jag.
 

N.Bathes

Cartier
Fråga för skojs skull att du vill göra upp affären i klock butik AD i Malmö....
Och kolla stöldregistret så att du inte mister dina pengar samt får lämna tillbaka klockan till tidigare ägare om den nu inte skulle vara hans....
 

Göteborgare

Cartier
Tycker du besvarar din egen fråga i trådstarten. Det är för billigt för att vara rimligt. Antingen en kopia eller nystulen. Inte kul att köpa stöldgods även om det är billigt.
 

JayLar

Rolex
2-Faktor
Blocket-annons, för billigt och vill inte svara på enkla frågor om klockans ursprung? Flera stora varningsflaggor!
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Vem orkar svara på en miljard frågor från folk som bara vill ställa dumma frågor? Det säger inte om säljaren eller äktheten.
 

eeemiil

Omega
1, Skall du köpa eller ställa 1000 frågor?
2, Svar ja på alla dina frågor....
3, Du Står på 34:e plats i kön för att köpa för det priset.... Ett tips... När du får en sådan här chans... Lek inte 1000 frågor leken...
--- Det var ju svar i den stilen man fick så de gjorde ju inte riktigt att man fick nått vidare förtroende
 

audotcom

Panerai
Jamen dåså, svaret är ju ja på alla frågor och helt klart är ju att man inte ska inte ställa 1000 frågor utan bara köpa, om 33 st backar ur vill säga. Helt klar en goodguy:D
 
Topp