• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

För en timme sen...

mipa

Omega
så fick vi vårt andra barn. En liten pojke blev det. Blir nog en ny klocka för att fira. ;)
20150320_094128.jpg




Av någon anledning har jag inte behörighet att svara i den här tråden. Så jag skriver Tack till alla gratulationer här. Tack!
 
Kul! Väntar mitt första i april då det är lite bökigt med det så är det bokat för kejsarsnitt så lite av "grejen" försvinner kanske samtidigt som man vet exakt vilken dag och tid man är pappa :)

klockbudgeten är obefintlig därefter kan man konstatera då den är dålig redan innan iom alla inköp som ska göras haha
 

Callxx

Cartier
2-Faktor
Kul! Väntar mitt första i april då det är lite bökigt med det så är det bokat för kejsarsnitt så lite av "grejen" försvinner kanske samtidigt som man vet exakt vilken dag och tid man är pappa :)

klockbudgeten är obefintlig därefter kan man konstatera då den är dålig redan innan iom alla inköp som ska göras haha


Jag som inte har några barn, än, är helt övertygad om att det handlar om prioriteringar... :cigar:
 

Mforce

Vacheron
2-Faktor
Grattis som f-n!

Vad gäller klockbudget kan jag tipsa om att skaffa sig en osund relation till ett budgetmärke. Brukar ordna sig då. [emoji2]
 

DonDraper

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Grattis!! själv fick jag första i jan, köpte en årsklocka till mig då jag ännu inte bestämt vad som skall bli hans årsklocka! :) tufft dock med prioriteringarna :)
 
Topp