• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

För er med Omega Dark Side of the Moon....

Som dom flesta vet är jag sjukligt sugen på en DSOTM, och tänkte ge era jäklar som sitter med en ett tips, även om jag älskar bandet på DSOTM så tror jag även tro att den kan se grym ut med det grå Grey Side of the Moon bandet på, vad tror ni? (gillar dock inte GSOTM alls faktisk)

Vore kanske kul att ha som omväxling som ett lite dressigare alternativ, har dock inte sett någon bild på det...
DSC_00231.jpg


DSC_0032-1024x683.jpg


Ping Alaker och Martin021
 

snoozarn

Patek
2-Faktor
Skulle vilja se den på Omegas nya egna naton, typ ett sånt här.
speedywatches_omega_nato_strap_031ZSZ002056.jpg


Tror dock den blir alldeles för hög, så man skulle behöva klippa av flärpen.. På ett nato som kostar runt 1k? Njae.

Dålig bild på hur det kan se ut.

ddf4796903100a99421d6ab128a44e16.jpg
 
Skulle vilja se den på Omegas nya egna naton, typ ett sånt här.
speedywatches_omega_nato_strap_031ZSZ002056.jpg


Tror dock den blir alldeles för hög, så man skulle behöva klippa av flärpen.. På ett nato som kostar runt 1k? Njae.

Dålig bild på hur det kan se ut.

ddf4796903100a99421d6ab128a44e16.jpg

Ser Inte bra ut i mina ögon men crappig bild dock...originalbandet är en fullträff, tänkte med GSOTM bandet som ett lite mer dressat alternativ...
 

Eurenius

Den norrländska rörtången
2-Faktor
På bild så tycker jag att den grå är snyggare, har tyvärr inte sett någon av dom i verkligheten.
 

M021

Rolex
2-Faktor
Har gått i tankarna vilka band som kan funka, dock svårt att se vad som kan passa bättre än originalet, klockrent enligt mig. Svart krokodiler skulle kunna funka men för.mig är det en sportis!

Ska dock hålla ögonen öppna, va sugen på en tjockare perlon (har fått någon tvångstanke att prova perlon till alla mina klockor) alt en isofrane liknande gummi.

Klockan i sig är fantastisk, bara att slå till!
 
Visserligen jäkligt svårt att inte gilla GSOTM när man tittar på den här..! :wideyed:
Är sjukligt svag för lume, och det såg jag faktiskt inte när jag klämde på den i butik!

 

Eurenius

Den norrländska rörtången
2-Faktor
Min högst personliga uppfattning efter att ha klämt på båda är att GSOTM är lite intetsägande... Visserligen händer det lite mer i tavlan, men svart vinner ändå på att den är sååå grym!!


Ja, borde tillägga att båda klockorna är bland de snyggaste på marknaden enligt mig (av bilder att döma)
 

007

Cartier
Såg den i irl igår och är den vacker på bild så inte dreglade man mindre då inte!
 
Topp