• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

För er som gillar Omega Speedmaster

hejo

Panerai
Fantastiskt, dags att planera en resa :)

Det här är ju så vackert att man börjar gråta

130221_IMG_9684_zpsa50923ae.jpg


Inte mycket som slår den synen...

/Henrik
 

paradis

Audemars
Vackert...såg en gång på Chrono 24,en hel samling Omega ca.20-30 st tror priset låg på 200.000 euro.Det var dom klockor som visas här..........Tänk att samla kanske 20 år,ock sen sälja allt.Det var föra året.Någon annan som såg/minns det ??
 
V

Viggen

Guest
Jaha, nu behöver jag ha en stund för mig själv. ;) Utav alla klockor som jag önskar att ha i min samling så är Omega Speedmaster den enda som jag har en seriös chans att äga en vacker dag. :)
 

Flat-Eric

Stålklockans beskyddare
2-Faktor
Gillar speedy - men gillar ej hur omega skjuter sig själva i foten och vattnar ur sina modeller med sina ständigt återkommande "limited editions" med bara 281.454 exemplar per omgång :banghead:

Med speedy's historik och tyngd i klockvärlden så klarar originalet av att "tala för sig själv"
 

Flat-Eric

Stålklockans beskyddare
2-Faktor
Fan den var rätt fin ändå när jag tänker tillbaka... men jag suktade egentligen efter en Daytona, så därför flippade jag den
 
Topp