• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

För er som gillar Seiko Monster

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Fick något mail om att det dykt upp lite nya modeller. Jag har iaf. aldrig sett de tre undre färgkombinationerna.
Är de verkligen kosher?

SRP311K1_MED.jpg

SRP313K1_MED.jpg

SRP315K1_MED.jpg

http://www.creationwatches.com/prod...cy=SEK&zenid=c174aeef6814abc083fe29215b9951d8

Jepp nytt för 2012, de är dyrare men har bättre verk och enligt köpare mkt bättre finish än föregående version.
Bara köpa, de är 100% real :)

Jag är lite sugen på den med röda index och visare själv...

Kronan är också ny.

Den med rödvita index och visare är väl ok men de andra två går bort IMHO :shock:

Jag tänkte precis starta en tråd om detta.
Hackande och handuppvridning. Nice!

Vilket verk sitter det i dem då? Den översta var f.ö. riiiiktigt snajsig!! En lördagsklocka till ravepartyt... :D

masterkiller skrev:
Som vanligt är originalet bäst...

Min gamla...

Seiko_OM_2.jpg

Sitter numera på farsan..

fdd9d2be.jpg

Det har du ju iof rätt i, inte sett att kronan var annorlunda på nya (inte till det bättre), men originalet är ju en fantastisk klocka inte minst OM :cool:

Camo00 skrev:
Vilket verk sitter det i dem då? Den översta var f.ö. riiiiktigt snajsig!! En lördagsklocka till ravepartyt... :D
4R36, helt enkelt ung som gamla men uppdaterat med tex hackfunktion och möjlighet till handuppdragning.

Gillar inte designen men kan nog vara en trevlig grund att byta tavla på. En vit yobokie tavla på den tredje monstern ovan kanske :)

Tillbaka
Topp