• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

För stor?

Eurenius

Den norrländska rörtången
2-Faktor
Jag tycker att huvudsaken är att bandhornen inte sticker utanför handleden. Sedan beror det på hur resten av armen ser ut, långa smala eller korta tjocka. Du känner själv om det fungerar :)
Jag kör på 44mm diameter och jag tycker inte det ser ut som ett tefat.
IMAG0952_1.jpg
 

Tuktuk

Patek
2-Faktor
Boetten utan krona är ju 42mm, vilket är rätt normalt väl. Du bär den om du känner dig bekväm med den, den ser inte för stor ut.
 

Barda

Cartier
Tycker verkligen inte den ser för stor ut. Finns ju något i att om man måste fråga andra hur det ser ut är man själv osäker på vad man själv tycker - vilket för mig är första "varningen" att det inte är 100% match. Dock kanske man vänjer sig, om det är bra eller dåligt får man själv bestämma. :)
Avslutar som jag började, ser verkligen inte för stor ut i mina ögon...
 

Aros

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Tack för ert engagemang och synpunkter.
Att höra att det ser helt ok ut gör att det nu även sett ur min synvinkel ser bättre ut också. Tack för det :)

Trevlig fredagskväll & helg alla KS:are!
 
Topp