• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Förslag Förhandsvisning annonsering

Pontus97

Omega
2-Faktor
Vore det inte najs att modernisera annonsflödet under köp & sälj? Att varje annons har en förhandsvisande bild samt att rubrik och pris står med. Likt det man ser på facebook marketplace, tradera eller blocket.
Kanske finns en vettig anledning till varför det är som det är, men det är inget som jag är medveten om i så fall, kanske har med programmeringsutveckling att göra? :)
 

Bilagor

  • Skärmbild 2021-07-08 113255.png
    Skärmbild 2021-07-08 113255.png
    174.3 KB · Visningar: 25

hook

Prince Philip
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Vore det inte najs att modernisera annonsflödet under köp & sälj? Att varje annons har en förhandsvisande bild samt att rubrik och pris står med. Likt det man ser på facebook marketplace, tradera eller blocket.
Kanske finns en vettig anledning till varför det är som det är, men det är inget som jag är medveten om i så fall, kanske har med programmeringsutveckling att göra? :)


Vore en snygg funktion, men vi är lite limiterade av plattformen. Men jag lägger till detta på vår lista över önskade funktioner, allt går att lösa med programmering. Det är bra en fråga om antalet timmar! :)
 

Pontus97

Omega
2-Faktor
Vore en snygg funktion, men vi är lite limiterade av plattformen. Men jag lägger till detta på vår lista över önskade funktioner, allt går att lösa med programmering. Det är bra en fråga om antalet timmar! :)
Förstår!
Tycker det vore toppen, kanske något att göra en poll på om det blir aktuellt, så får demokratin avgöra. :)
 

Jpg

Cartier
2-Faktor
Hoppas ingen misstycker, men jag har gjort en sammanställning över annonser från forum i EU - med förhandsgranskning.

På försöksstadiet, men ger i alla fall mig själv den överblicken jag saknar

Bra idé! Är detta något du kommer jobba vidare med? Halkade precis in där på ett bananskal, men sökfunktionen verkar krångla lite.
 
Topp