• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Förhoppningar inför Basel?

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Måste få detta på print så jag kan citera mig själv när jag får rätt. :D
2018: Mekanisk hi-beat GS-dykare och de kommer referera till att 6159 firar 50 år.
2019: Mekanisk GS-kronograf med hänvisning till att 6139 firar 50 år.

Long shot: När det kommer en mekanisk GS-dykare så bara måste det bli en hi beat, om den inte blir hi beat så kommer den släppas 2017 som en hyllning till att 6215 firar 50 år. :)
 

Gummo

Joker
2-Faktor
Måste få detta på print så jag kan citera mig själv när jag får rätt. :D
2018: Mekanisk hi-beat GS-dykare och de kommer referera till att 6159 firar 50 år.
2019: Mekanisk GS-kronograf med hänvisning till att 6139 firar 50 år.

Long shot: När det kommer en mekanisk GS-dykare så bara måste det bli en hi beat, om den inte blir hi beat så kommer den släppas 2017 som en hyllning till att 6215 firar 50 år. :)
Im glad we had this talk! :D
 

Molle

Kambei
Moderator
2-Faktor
Måste få detta på print så jag kan citera mig själv när jag får rätt. :D
2018: Mekanisk hi-beat GS-dykare och de kommer referera till att 6159 firar 50 år.
2019: Mekanisk GS-kronograf med hänvisning till att 6139 firar 50 år.

Long shot: När det kommer en mekanisk GS-dykare så bara måste det bli en hi beat, om den inte blir hi beat så kommer den släppas 2017 som en hyllning till att 6215 firar 50 år. :)
Hur det än blir så lär det komma något bra
 
Topp