• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Förlovning resulterade i förlovningsklocka

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Grattis!

Snyggt att du kör inbjudan via PM, finns ju rätt många här inne som man verkligen inte vill ha på sitt bröllop!




:)


Jag har inte fått något PM. Men va tusan, Whedda bjuder mig säkert nästa gång. :D

(och stort grattis BTW, i historieböckerna så kommer detta naturligtvis återberättas som att det var KS förtjänst att bröllopet blir av ;) )
 

krämbulle

Alltid sugen på inköp
2-Faktor
Stort grattis!

Coolt gjort, men vet inte om jag själv hade vågat bryta kutymen!

Har dryftat idén med en dinka inför kommande födelsedag - 'resa eller Rolle?' - 'men jag vill ju ha nåt jaaaaag vill ha'. :meh:
 

Whedda

Rolex
Stort grattis!

Coolt gjort, men vet inte om jag själv hade vågat bryta kutymen!

Har dryftat idén med en dinka inför kommande födelsedag - 'resa eller Rolle?' - 'men jag vill ju ha nåt jaaaaag vill ha'. :meh:

Skall ju vara tydlig med att vi självklart kommer ha ringar också om än något enklare. Detta handlade mer om att hon drömt om en guldklocka i flera år.
 

Diogenes

Cartier
Så fantastiskt. Jag gjorde faktiskt samma sak när jag och min käresta förlovade oss. Gav mig själv en Girard Perregaux-alarm från tidigt 60-tal. Har inte ångrat mig en sekund; varken gällande fru eller klocka!
 
Topp