• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

försäljning

Okej tack för feedback!
Jag funderar på ett köpa en klocka som på den bifogade bilden.
Uttagen 2017, och undrade hur lätt det är att sälja den senare om man vill ha en annan klocka :)

Bilagor

• E4DA7E5C-29A8-42BD-B191-390E5CD62AE9.jpeg
    E4DA7E5C-29A8-42BD-B191-390E5CD62AE9.jpeg
    35.3 KB · Visningar: 123
Okej tack för feedback!
Jag funderar på ett köpa en klocka som på den bifogade bilden.
Uttagen 2017, och undrade hur lätt det är att sälja den senare om man vill ha en annan klocka :)

Lätt att sälja för rätt pris, svårt för fel pris.
Du behöver uppge mer info för att få svaret du söker.
Pris på klockan du tänkt köpa?

Inte jättesmart att skriva här under sitt riktiga för- och efternamn när man samtidigt skyltar med en förhållandevis dyr klocka. Just saying...

Mic1, jag är bara talesman för köparen. Har mailat admin om att ändra mitt namn, tack för info! Är ny här :)

Allt beror på priset (som vid all försäljning ;)). Tappar mer i pris än stålvarianten vid nyköp. Kolla på köp- och sälj vad de går för, så att du inte betalar för mycket.

Allt är relativt, kollar man på klockor i sin helhet är det en väldigt eftertraktad modell. Jämför du med en Submariner i stål är det en mindre eftertraktad modell. Med det sagt är den ändå inte svår att sälja. Men räkna med värdeminskning. :)

Ligger på ca 85 för nyare beg skulle jag tro. Nya kan du hitta för ca 10' till. Så allt beror på vad du vill ha för klockan när du säljer

Tillbaka
Topp