Är ju ett rätt bra pris iom att den listade 46 k när den slutade säljas i sverige. Modellen har ju utgått ur produktion...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är ju ett rätt bra pris iom att den listade 46 k när den slutade säljas i sverige. Modellen har ju utgått ur produktion...
Lite över budget, men 36 000kr och mint.
Detta är definitivt en av valen!
Om du ska bada skulle jag plocka bort speedy ur de valen.Detta är definitivt en av valen!
Troligtvis kommer det att bli antingen
Speedy pro
Oyster
Panna (har inte läst på om Panerai men jag gillar utseéndet)
Hur ligger det till med just speedy:n? Jag har läst på chrono att det fanns både 5 och 10 ATM på speedy, men kan det vara en felskrivning?Om du ska bada skulle jag plocka bort speedy ur de valen.
Nu är jag ingen expert på området men Speedy pro har ingen skruvad krona. Mao kommer du åt den under vatten kan det bli spännande (läs tråkigt).Hur ligger det till med just speedy:n? Jag har läst på chrono att det fanns både 5 och 10 ATM på speedy, men kan det vara en felskrivning?
JustEn 31mm?
Det låter rimligt, jag får överväga lite med dem andra klockornaNu är jag ingen expert på området men Speedy pro har ingen skruvad krona. Mao kommer du åt den under vatten kan det bli spännande (läs tråkigt).
Sen vet jag inte hur det är med pusherknapparna. De håller nog tätt om de inte petas på under ytan men misstänker att det är samma sak som med kronan. Kommer du åt dem under vatten, ja du vet.
Någon mer kunnig inom speedy pro får gärna bekräfta eller dementera.
Kort och gott, den går nog att bada med men jag skulle inte känna mig helt lugn att göra det själv
Mig veterligen finns de "klassiska" månklockorna (001, 002, 005, 006) bara med vattenskydd till 3ATM och 5ATM.Hur ligger det till med just speedy:n? Jag har läst på chrono att det fanns både 5 och 10 ATM på speedy, men kan det vara en felskrivning?
Ok, tackMig veterligen finns de "klassiska" månklockorna (001, 002, 005, 006) bara med vattenskydd till 3ATM och 5ATM.
Däremot har du ju racingmodellerna och de nya coscmodellerna med månfas som har 10ATM.