• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Förslag på GTG med 80/90-talstema

B

bonuspater

Guest
Hur moraliskt förkastliga filmer som American Psycho och The Wolf of Wall Street än är så tror jag många likt mig inte kan låta bli att avundas karaktärerna. Nu vill jag som bara var barnet under sent 80-tal och tidigt 90-tal uppleva hur det var. Kanske finns det redan några klubbar i Sverige, eller helst i New York, som gör just detta. Jag fantiserar att stämningen ungefär ska vara som:

Sedan måste detta kompletteras med en gulgulg Rolex som sitter löst runt handleden och en massa kokain. Det sista är inget jag förespråkar men, vi kan väl åtminstone pudra lite mjöl under näsan för att det ska bli så autentiskt som möjligt.
 

eriksson850

Carpe Diem certifierad medlem
2-Faktor
Ska vi skramla ihop till en sådan här också i så fall? ;)

PgQOahx.jpg


SfTyDdD.jpg



http://www.blocket.se/ostergotland/LINCOLN_TOWN_CAR__limousin__51996351.htm?ca=11&w=3
 
Topp