• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Förstöra ful fejkklocka!

Compiss

Patek
2-Faktor
a9usumyz.jpg


Galaxxy spatserar stolt efter vinst i en hård kamp. Spiken är i och fejkklockan död.

Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2

Säker på den var fake.... Ser äkta ut;)
 
D

Deleted member 1154

Guest
Spiken ser jag är en av de sista som tillverkades vid Gusums Bruk i Östergötland, just en spik från den batchen var en spik uppe vid flea market Londons "annual yard auction" och gick för 2500pund. Synd att du använde den, nu är den tyvärr inte säljbar...
 

Joergen

Omega
Tack för bra tråd. Köpte efter stark påtryckning klocka på Ur&penn med känd kvalité till dotter. Jag anförde innan att Det är dyrt att köpa billigt. Sådär 4 mån senare sitter jag med en helt obrukbar klocka, som trots garanti, inte ska bytas utan bara förintas. Varför ersätta skit med skit. Jo, dotter smögs nu på en Swatch, som tickar och går. Kompromiss . Mitt förstaval är nog spettet. Nu är snön borta, så berghällen kan utgöra stumt underlag.
 
Topp