• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Första köpet på KS: Rolex 16570

acce1999

Patek
2-Faktor
Grattis! Explorern är ju bäst på länk, men ska du envisas med spännrem, så föreslår jag grått. Prova jubilelänk, tycker jag!

A
 

Wi

NLA
2-Faktor
Som vaniljglass sa, det här är utan tvekan den bästa klockan att köra med nato, alla kombos ser tokbra ut. Min såg oftast ut så här
image.jpg
 

Rock_N_Ron

Audemars
2-Faktor
Sand är snyggt! Oliv tror jag oxå på! Synd att inte lädret passade, tror det hade varit as-snyggt!
Vitt blir lite matchy-matchy-varning...

Men f-n vad de där är snygga. Grattis till en skön sommarklocka!
Har sagt det förr & säger det igen; 16570 är en av få "nyare" Rolex (allt senare än -70-talet är "nytt" för mig...) som jag är riktigt sugen på att testa vad det lider.
 

Floduttern

Audemars
Pledge Member
2-Faktor
Grattis! Explorern är ju bäst på länk, men ska du envisas med spännrem, så föreslår jag grått. Prova jubilelänk, tycker jag!

A


Tack!
Jag får krypa till korset och erkänna att jag överväger att köpa en länk också. Oyster är såklart givet, men jubilee verkar ge en annorlunda känsla.

y4egudav.jpg
 

Karatekid

Vacheron
2-Faktor
Grattis grattis:). Sand är finast men variation är alltid trevligt:). Har du tänkt komplettera med länk i framtiden?
 

lejake

Omega
2-Faktor
Grym klocka ;)
Jag röstar precis som Jensab på rött nato, alernativt mörkbrunt mockanato. Men egentligen passar den till det mesta.

Hoppas du kommer trivas med den.
 

Floduttern

Audemars
Pledge Member
2-Faktor
Grym klocka ;)
Jag röstar precis som Jensab på rött nato, alernativt mörkbrunt mockanato. Men egentligen passar den till det mesta.

Hoppas du kommer trivas med den.

Absolut, det gör jag! Den är skön nog för det mesta.
Har lagt en order med ett par olika. Så är det bara att prova sig fram. :) Zulut passar bra.

ja6yte3a.jpg
 
Topp