• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Första paketöppningen!

Vonlind

Panerai
Allierad klockbröder, systrar och vänner.

Jag skall nu med bilder framföra dagens höjdpunkt.

Jag fick mig ett brev, där det stod att jag hade ett paket.
image.jpg


Jag hämtade paketet, förde fram det på mitt köksbord... Jag tog fram dolken..

image.jpg


Jag öppnade paketet.

image.jpg

Jag såg.

image.jpg


Jag kände.

Jag öppnade.. En SUMO! (blixten användes då jag ville framhäva färgen i den mörka vårkväll som jag bevittnade)

Så vacker.

Så rar.

Med lillebror.

Tack så mycket KS, detta forum är absolut topp. All hjälp, lärdom och vägledning är fenomenal.

Vonlirre

Ps. Flera ordentliga bilder kommer inom kort.
 

TiE

TiE Bomber
Pledge Member
2-Faktor
Jaha....Det var en bra start.....och????
Du håller oss medvetet på halster????
Men som entusiastisk KS'are surfar du på natten o_O
 

Anden

Cartier
2-Faktor
Grattis! Har varit sugen på en Sumo ett tag och särskilt den blå varianten, hur stor upplever du den som? Det är ju ändå en rätt massiv pjäs vi talar om. ;)
 

Vonlind

Panerai
Grattis! Har varit sugen på en Sumo ett tag och särskilt den blå varianten, hur stor upplever du den som? Det är ju ändå en rätt massiv pjäs vi talar om. ;)

Hmm. Den är ju ganska stor, men samtidigt väldigt skön mot armen.. Att jämnföra med skx:en jag har så känns den bra mycket större, men samtidigt så känns den inte lika hög.. Så det jämnar nog ut sig. Väldigt svårt att analysera i ett så tidigt skede.. Kan väl bara säga.. Köp!
 

Anden

Cartier
2-Faktor
Hmm. Den är ju ganska stor, men samtidigt väldigt skön mot armen.. Att jämnföra med skx:en jag har så känns den bra mycket större, men samtidigt så känns den inte lika hög.. Så det jämnar nog ut sig. Väldigt svårt att analysera i ett så tidigt skede.. Kan väl bara säga.. Köp!

Ska en Sumo in i dagsläget så får nog något lämna (antagligen min skx)... Tre klockor in under februari innebär att mars får bli en lite lugnare månad, annars spårar det snart.
 
Topp