• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Första "riktiga" klockan. Paketöppning!

Har just fått hem min första lite dyrare klocka som jag köpte efter att ha importerat PS4or och sålt till tokiga föräldrar innan jul. Studerar fortfarande så jag är riktigt nöjd och fler klockor lär det bli när man får börja jobba efter examen!

Det är alltså en Omega Seamaster Planet Ocean ref. 22015000 från TimeToWatchDK (bara positivt att säga om de, skickade snabbt och den motsvarade förväntningarna på skicket) som jag fick ge ca. 22 700kr för.

Bilder:

PgM3trc.jpg
Vu8MHtb.jpg
kY82rfT.jpg
wxQIyjR.jpg
oxlR0fx.jpg
95iOfvL.jpg
 

Bolio

Panerai
PO är kung och ett grymt bra val. Personligen tycker jag att i den pris klassen finns det ingen som slår den på fingrarna, den ska du va nöjd med länge och om du flippar den kan jag garantera att saknad kommer uppstå inom kort. Stort Grattis.
 

JiiWe

Cartier
Har just fått hem min första lite dyrare klocka som jag köpte efter att ha importerat PS4or och sålt till tokiga föräldrar innan jul. Studerar fortfarande så jag är riktigt nöjd och fler klockor lär det bli när man får börja jobba efter examen!

Det är alltså en Omega Seamaster Planet Ocean ref. 22015000 från TimeToWatchDK (bara positivt att säga om de, skickade snabbt och den motsvarade förväntningarna på skicket) som jag fick ge ca. 22 700kr för.


Riktigt grym klocka!

OT: Tjänar du bra på att importera PS4or och sälja så där innan jul?
 
Topp