• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Första "riktiga" klockan. Paketöppning!

Tack alla, förlängde armbandet igår också så nu sitter den som den ska. Hur tight sitter era klockor, kan ni snurra den på handleden? Min sitter typ precis så att jag inte kan snurra den. Är som sagt mycket nöjd med PO'n men så mycket som jag letade innan jag bestämde mig finns det minst 5 klockor till som jag verkligen vill ha. Nästa blir nog en Rolex sub!

Riktigt grym klocka!

OT: Tjänar du bra på att importera PS4or och sälja så där innan jul?


Ja, det gjorde jag. Grejen var att folk inte förstod/vågade köpa Xbox One/PS4 utomlands. Xbox One var inte släppt ännu i Sverige och folk var som tokiga innan jul, likadant med PS4 som dock var släppta men tokslut överallt. Köpte Xbox One för ~4800kr och PS4or för ~4000kr med frakt och allt, i början fick jag i snitt kanske 6700kr för de. Sen började något företag importera och sälja betydligt billigare än marknadspriset på Tradera och det dödade förtjänsten. Är mest sur på mig själv att jag inte hade mer pengar i början för kunde bara beställa 2st första gången men sista beställningen var på 10st :)
 

JiiWe

Cartier
Ja, det gjorde jag. Grejen var att folk inte förstod/vågade köpa Xbox One/PS4 utomlands. Xbox One var inte släppt ännu i Sverige och folk var som tokiga innan jul, likadant med PS4 som dock var släppta men tokslut överallt. Köpte Xbox One för ~4800kr och PS4or för ~4000kr med frakt och allt, i början fick jag i snitt kanske 6700kr för de. Sen började något företag importera och sälja betydligt billigare än marknadspriset på Tradera och det dödade förtjänsten. Är mest sur på mig själv att jag inte hade mer pengar i början för kunde bara beställa 2st första gången men sista beställningen var på 10st :)


Smart gjort! Det gäller att vara snabb vid såna tillfällen... Bra gjort i a f :)
 
Topp