• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Förvaring och värde på DD (dom från HovR)

Rivalen

Rolex
bankkfacket är ju öppet 5 dagar i veckan och bara att gå ner och byta, enkelt, säkert och tryggt

ett kassaskåp är bra men då ska de vara riktigt stora och bultade i vägg/golv

cheers
christian

Det finns exempel på folk som råkat illa ut för att det går rykten om att de har feta skåp hemma. Blir det känt så lockar det till sig de oönskade besökarna, kanske även när du eller de dina är hemma...
 

MJ24

Patek
2-Faktor
Joo, han skulle så klart inte vara i närheten av 185' för en vanlig DD. Inte ens för en Tridor. Tror jag. Men Trior är ju inte supervanliga. Har vi inte en här på forumet?
Vet inte, men så intresserar jag mig ju inte speciellt för klockor i TT eller med diamanter heller, så jag kan mycket väl ha missat om det varit uppe någon på forumet tidigare.
Alltså, min grej är definitivt inte diamanter på klockor, eftersom jag tycker det ser billigt ut (fast det ju är jäääääättedyrt).
Som tur är håller frugan med mig, så jag slipper se det runt hennes handled också.
 

poormans

Rolex
Vet inte, men så intresserar jag mig ju inte speciellt för klockor i TT eller med diamanter heller, så jag kan mycket väl ha missat om det varit uppe någon på forumet tidigare.
Alltså, min grej är definitivt inte diamanter på klockor, eftersom jag tycker det ser billigt ut (fast det ju är jäääääättedyrt).
Som tur är håller frugan med mig, så jag slipper se det runt hennes handled också.


kollade på en lös i bra skick för 90 k förra året eller och vet att de finns till salu för runt 14k usd priserna varierar dock kraftigt beroende på säljarens verklighetsuppfattning, skick, tavla och stenar

cheers
christian
 

Matts

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Kanske inte var brorsan eller hantverkaren utan ett litet försäkringsbedrägeri?
 
Topp