• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

F****N!

fretig

Cartier
%&%&¤%/"/:drowning::banghead::drowning::banghead::drowning:
Den där känslan när man missar en auktion på sin (en av många) gral....den känslan!

Det var allt, tack.
 

fretig

Cartier
Tack, hade bara suttit och hökat över denna i nästan en vecka...följt den hela dagen idag...och missar den med 5£
Att man aldrig lär sig :bag:
 

fretig

Cartier
Röfv var ordet! Ölen försvann sekunden efter tiden gick ut...nu blir det whisky. Priset sprang iväg. Tyckte jag hade garderat mig väl över vad den borde ha gått för, medräknat att den var inom EU.
Ja det går fler tåg men åååååh vad jag kommer gräma mig över detta resten av kvällen!
Skönt att man kan gråta ut för förstående gelikar här, sambon skulle bara skaka på huvudet.
 

fretig

Cartier
En Seamaster 120.
Har haft våta drömmar om en i bra skick sedan jag pillade på en i Singapore nyligen.
 

Bojke

Wicket Wystri Warrick
2-Faktor
Det enda sättet att förebygga detta är att varje gång man bjuder lägger så mycket pengar på bordet att man inte möjligtvis kan pröjsa en spänn till.
 

KMS

Rolex
Been there, done that typ. Det suger verkligen! Speciellt om man är tvåa på bollen. Men å andra sidan så vet du ju inte hur högt den som vann var beredd att gå. Om det inte var en superduper ovanlig dinka så kommer det alltid en ny chans!


Sent from my iPhone using Tapatalk 2
 

box

Omega
2-Faktor
Jo det har man varit med om ett antal gånger. Som tur är brukar det bli bra till slut ändå. :)
 

snajgel

Panerai
Sticker ut hakan lite med en fundering i sammanhanget.

Vad anser folket om snipers?

Själv har jag använt det vid några auktioner och nästan varje gång har mitt maxbud inte varit tillräckligt.
 

fretig

Cartier
Att snipa är när man budar i sista sekunden med hopp om att ens konkurrenter lagt för lågt bud, alt tror de är ensamma och säkra.
Man dyker upp som en joker i sista sekunden.
 

Bojke

Wicket Wystri Warrick
2-Faktor
Jahaja! Så gör jag alltid när det inte handlar om tramssummor, det får ju vara värt arbetet. Hittills har det funkat.
 
Topp