• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

F1 Klockan>>>>

Ljuv

Omega
Grå och Ferrari röd :D

IMG_5124_zps622ca036.jpg


IMG_5123_zpseac131b1.jpg
 

Davvan

Pamela Gidley
Pledge Member
2-Faktor
Tror inte skalan på bezeln på plastvarianten längre räcker tilll...eller...?
 

Bilagor

  • 20130318_083943.jpg
    20130318_083943.jpg
    239.5 KB · Visningar: 355
V

Viggen

Guest
Hmm, Vettel´s ursäkt till stallkamraten Webber känns ju sådär trovärdig. :roll:
Btw, har ingen F1-klocka. Funderade ett tag på TW-Steel´s modell, men den tilltalade mig icke.
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
Viggen skrev:
Hmm, Vettel´s ursäkt till stallkamraten Webber känns ju sådär trovärdig.

Trodde han skulle slå till honom (webber alltså). Fast racet blev ju roligt i och med kampen iaf! Och Vettel kändes ju som dagens bättre förare...
 
V

Viggen

Guest
Jockinho skrev:
Viggen skrev:
Hmm, Vettel´s ursäkt till stallkamraten Webber känns ju sådär trovärdig.

Trodde han skulle slå till honom (webber alltså). Fast racet blev ju roligt i och med kampen iaf! Och Vettel kändes ju som dagens bättre förare...

He he, samma här, han gav honom fingret iaf så det kanske räckte. Men vad som nu händer bakom stängda dörrar blir intressant. :mrgreen:


Håller inte med om att Vettel var bättre, Webber var ju snabbare, han fick ju order om att skruva ner bränsleförbukningen till minimum. Vettel´s order var att sitta bakom. Nu bröt han ju mot en gyllene regel, att följa teamorder. :)
 

Bilagor

  • IMG_0504.JPG
    IMG_0504.JPG
    38.5 KB · Visningar: 219

Tuff

Panerai
2-Faktor
Täknte glo på reprisen som börjar strax. Men de verkar ju inte varit något höjdarlopp men ser fram mot kompen mellan Vettel och Webber. :p

Klocka.... hmm... jaa vad ska man ta på sig? Borde ju rimligtvis vara en chrono?
Får bli min Great Blue chrono då.
file.php
 
V

Viggen

Guest
Tuff skrev:
Täknte glo på reprisen som börjar strax. Men de verkar ju inte varit något höjdarlopp men ser fram mot kompen mellan Vettel och Webber. :p

Klocka.... hmm... jaa vad ska man ta på sig? Borde ju rimligtvis vara en chrono?
Får bli min Great Blue chrono då.
file.php

Loppet var lite segt till en början, men det var ett bra race. Ber om ursäkt för att jag babblade om resultatet. Borde ha skrivit en spoilervarning i mitt inlägg. :oops:
 

Rossi

Rolex
2-Faktor
Re: Sv: F1 Klockan>>>>

Vad sa Weber till Vettle i loungen? Lät som "it's like malta 21".
 
V

Viggen

Guest
Re: Sv: F1 Klockan>>>>

Rossi skrev:
Vad sa Weber till Vettle i loungen? Lät som "it's like malta 21".

Jag vet inte. Jag tyckte att han sa "What was that all about?" :?:

Vi får se, den här stormen är ju inte över ännu, men de kanske löser det på något sätt. Jag är nu inget fan av någon av dessa förarare. Men jag förstår fortfarande inte varför Webber är hos RB, bortsett från lönelappen. Han har ju inte haft en direkt lycklig tid där. :)
 
Topp