• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Facebook Tissot T-12

rogart-63

Patek
Vad tror ni om denna? Blev så sugen på raingbandet i stål? Är inte 7500:- ett rätt bra pris? men lite tveksam till facebok efter en lite malör där? https://www.facebook.com/groups/1384156598509785/?fref=nf
14329908_10153864943886146_5825094949339145908_n.jpg
 

Vintage92

Audemars
2-Faktor
Det ser det ju faktiskt ut som? Nu blev det inte lika bra pris helt plötsligt :) Skavd och skadad?
Avstår nog gärna :)
Fast med alla avgifter på den auktionen så slutade klockan på 7020kr + eventuell frakt. Så 7500kr känns helt klart rimligt.

Om jag inte missminner mig så tror jag att uret hamnade på forumet? Har för mig att jag såg den i en tråd.
 

Diogenes

Cartier
Hej!

(Tack för "pingen" @Aurum)

@rogart-63
Det var jag som knep klockan i en auktion för någon vecka sedan. Jag var till en början mycket nöjd med klockan men väl på handleden blev det ingen förälskelse - den var helt enkelt för stor för mina späda handleder. Jag har därför lagt ut den igen för samma pengar som den kostade mig på auktionen ca 7500:-. Där finns inga skador på klockan, det som syntes på auktionsbilden var bara typ torkad polywatch/tandkräm som gick bort med en fiberduk, bakboetten har dock någon mindre repa från oförsiktig hand. Tidshållning och gångreserv utmärkt! Är någon intresserad så bara släng iväg ett PM.

//C
 

Anders Forsberg

Audemars
2-Faktor
Hej!

(Tack för "pingen" @Aurum)

@rogart-63
Det var jag som knep klockan i en auktion för någon vecka sedan. Jag var till en början mycket nöjd med klockan men väl på handleden blev det ingen förälskelse - den var helt enkelt för stor för mina späda handleder. Jag har därför lagt ut den igen för samma pengar som den kostade mig på auktionen ca 7500:-. Där finns inga skador på klockan, det som syntes på auktionsbilden var bara typ torkad polywatch/tandkräm som gick bort med en fiberduk, bakboetten har dock någon mindre repa från oförsiktig hand. Tidshållning och gångreserv utmärkt! Är någon intresserad så bara släng iväg ett PM.

//C

Men hörru... Du fick ju fyra klockor för den summan! ;)
Det står skrivet i KS-stadgar att allt ska säljas vidare till +/-, så antingen blir det till att sälja alla klockor för 7.5k, eller en sänkning till 1/4 av detta. :D
Nåja. Skämt åsido...

Var sugen på att försöka ropa in denna, men hoppade eftersom jag hade en annan auktion några dagar senare.
Nu sprang denna dock iväg till lite mer än vad jag tänkt lägga ändå. Tyvärr gjorde också auktion två det.
 

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Men hörru... Du fick ju fyra klockor för den summan! ;)
Det står skrivet i KS-stadgar att allt ska säljas vidare till +/-, så antingen blir det till att sälja alla klockor för 7.5k, eller en sänkning till 1/4 av detta. :D
Nåja. Skämt åsido...

Var sugen på att försöka ropa in denna, men hoppade eftersom jag hade en annan auktion några dagar senare.
Nu sprang denna dock iväg till lite mer än vad jag tänkt lägga ändå. Tyvärr gjorde också auktion två det.
Bra kronografverk i en jumbo Super Compressor-boett är inte så illa? Köp!
 
Topp