• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Facebook

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Går att dölja klocksnack. Håll över något inlägg bara.
Den postar inte SÅ mycket dock.
 

P-A

Sir Spamalot
Det är väl trevligt att ha KS på fejjan med, men är det inte bättre att ha det som en grupp istället så att man kan redigera vad man vill få notiser om och inte.

Sen så är väl kanske jag extrem som tar bort de som postar för mycket skit på facebook eftersom det är störande...
 

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Man kan som sagt dölja poster från sidan - bara att hålla över med muspekaren och välja på menyn att dölja sidan från timeline.

Då ser man först inlägg då man besöker sidan.

Jag skapade sidan för att sprida Klocksnack mer, få upp ögonen hos andra som kanske inte tar steget att registrera sig på forumet, men ändå har ett litet klockintresse och gillar att hålla sig uppdaterad. Då är det trevligt att få liten notis om trådstarter, bilder osv.
 

ZQT

The Banker
2-Faktor
Nej P-A, jag är likadan, har redan tagit bort KS från news feeden, men är med i gruppen.
 

P-A

Sir Spamalot
Men jag är ju något av en FB nazist, jag tar bort alla som postar för mycket där.

Sen så gick jag ut med en regel igår där jag upplyser alla mina "vänner" om att jag kommer att ta bort dem och blockera dem på livstid om de skickar något vidare, bjuder in mig till spel eller håller på med annat tjafs.

men så är jag som jag är också :)
 
Topp