• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Facettslipad Vintagedinka från Rimex! PRISBUMP!

grodslukarenx

Patek
2-Faktor
Säljer här en Vintagedinka i med ett facettslipat(?) glas från Rimex. Glaset är klart och fint utan repor och dings. Boetten är i rostfritt stål och har bruksspår, vilket är att vänta av en så pass gammal klocka! Jag fick med denna klockan i ett köp där jag var ute efter en annan klocka, och trots att den är jävligt tuff med ett riktigt coolt och udda glas så måste jag låta den vandra vidare, bland annat för att göra plats för ett annat klockköp. Håller tiden utmärkt med >24h reserv. :)
Såld
Klockan säljes som head only för 330:- exkl. frakt!

Sugen på en udda vintagedinka eller fler bilder? Hör av dig i PM! :)

Specifikationer (med reservation för mindre avvikelser)
Bredd: 38 mm
Lug to Lug: 40 mm
Bandbredd: 18mm
Verk: Handjagat 17 juvelers Swiss made som håller tiden utmärkt.

MWerGuF.jpg

wiSCXIY.jpg

pLFCWI7.jpg

8M7llut.jpg

TMZQTDA.jpg

Retur om klockan avviker från beskrivning på köparens bekostnad inom 48h. :) Referenser finns i min goodguy tråd! Tack KS för annonsplatsen!
 
Senast ändrad:
Topp