• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Fadershan

K-S

Rolex
2-Faktor
Sålde en Rolex Submariner 16613 LN till Fadershan. En trevlig kille först och främst. Väldigt enkel och rak kommunikation, både här på KS samt väl på plats för att göra själva affären. Inget krångel alls. Sätter tveklöst 100% goodguy här.
 

vonbahr

Har fått baka en pizza på menyn
2-Faktor
Mycket trevlig att ha med att göra. Gjorde en bytesaffär i 6-7tkr-klass och fick dessutom en kul pratstund. Rekommenderas. GoodGuy
 

Alexander

Panerai
2-Faktor
Jag köpte nu i veckan en sub av @Fadershan och känner mig väldigt nöjd. Till och börja med en väldigt rak, detaljerad och välskriven annons som sedan inte visade sig bjuda på några otäcka överraskningar.
Affären gick smidigt till och klockan var helt enligt beskrivning.
Vi kom i samband med en tillfällig prisbump fram till ett pris som funkade för oss båda och detta pris hade jag stående trots att klockan efter helgen återgick till ursprungspris samt att jag var bortrest i två veckor.
En reko och trevlig säljare som jag rekommenderar varmt!
 

blyton

Cartier
2-Faktor
Köpte en Omega av @Fadershan på distans. Klockan har ett par år på nacken men verkar ha sovit i bomull större delen av livet, klockren objektsbeskrivning och snabb leverans.
Gör gärna affärer med denna herre igen...
 

Vess1an

IG-88
2-Faktor
Har handlat vintagelänk av denna trevliga herre.
Bara gott att säga, mycket smidig att deala med:)
All good!
 

Erik1

Patek
2-Faktor
@Fadershan sålde en vintage Omega till min vän utanför KS. Klockan precis som beskriven, snabb leverans och smidig affär :)

Update, klockan började gå dåligt. Fadershan tog tillbaka den, fixade urverket och löste problemet. 110% GG.
 
Senast ändrad:
S

stewart

Guest
Köpt en Longines av Fadershan,supersnabb lev.och en klocka helt enl beskrivning,som ny!Rekomenderas varmt.
 

Klockjägaren

Audemars
Pledge Member
2-Faktor
Sålt två gamla Zenithar till @Fadershan ! Som alltid supertrevlig konversation och snabb betalning. Känns fint att få lämna över ur jag har svårt att skilja mig från till någon som tar väl hand om dem och servar själv. Klockren GG!
 

Rookie

Cartier
2-Faktor
Köpt en Certina av @Fadershan på distans. Klockar var precis lika bra som han beskrev den. Han var även väldigt ärlig kring urverket och tog sig tid att ordna med vissa delar för att det skulle bli så bra som möjligt för mig. Jag tror man får svårt att hitta en mer ärlig, trevlig och tillmötesgående säljare. 100% GG i min bok!
 
Topp