• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Fake-bärande sopa på instagram

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

StrawberryFields

Sir Notalot
Tråden är värdelös utan bilder. Men ja, verkar onekligen vara en riktig jävla sopa...
tmp_32553-Screenshot_2014-10-22-21-55-481893823209.png
tmp_32553-Screenshot_2014-10-22-21-56-10-1242945413.png
tmp_32553-Screenshot_2014-10-22-21-56-28-504457232.png
 

InFeFe

Cartier
2-Faktor
Du sammanfatta det ganska bra tycker jag. Någon stackare med stora bekräftelsebehov som lägger upp bilder på saker han anser vara 'steek'. Replica eller äkta för honom, 0 fucks given.
 

Luckyluciano

Ninjasköldpaddan
2-Faktor
Mig har han inte blockerat. Så vad är det för klockor ni vill att jag ska print screena? Vad jag förstått det som genom en gemensam vän är att det är en tönt som är vän med familjen al-saffar som äger Ur & Penn. 90% av alla bilar och klockor osv som han lägger upp bild på är inte hans utan familjen al-saffars
 

billo

Cartier
Någon som vet vem detta är? Några av oss har kommenterat hans bilder och därefter snabbt som fan blivit blockade och kommentarerna borttagna.

Är det JW från Snabba Cash á la instagram fast med fake-dinkor?


http://instagram.com/johannesawid


Kör!

Jag vet inte vem detta är men är sugen på att se vad det är för falsk klocka han har på sig.
Kan du lägga upp en bild där han har på sig den falska klockan.
 

Erik1

Patek
2-Faktor
Lite låg nivå? Jag har inget intresse av random 'stek' muppar på instagram som frontar mer än de har, låt de leka. Folk ser igenom det ändå.

Kändisar, fotbollsproffs och andra offentliga personer, absolut men privatpersoner är väl inte av intresse?
 

Luckyluciano

Ninjasköldpaddan
2-Faktor
Jag har noll koll på att se om klockor är fejk eller inte så länge man inte får klämma och se på nära håll. Men printade alla bilder på klockor jag såg. Bjuder på en av alla sedelbilder han lägger upp också där det inte ens är han på legget i plånboken
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
 

l.smallbone

Cartier
2-Faktor
jag håller med om att det är ett extremt trött konto, skulle aldrig följa det för det är rätt meningslöst då jag inte känner honom eller han är en offentlig person. MEN bara för att man tycker det så blir väl inte hans liv och alla klockor per automatik fake? jag har kollat rätt noga (så noga det går på dessa bilder) och inte sett något fishy. eftersom jag är ny i gemet så hade det varit kul att lära sig något. tror många tänker som mig.

att människor flexar med saker som inte är deras för att ge sken av både det ena och det andra på instagram, twitter, Facebook och liknade är ju knappast en nyhet, snarare tvärtom. sen om det bör föräras med en egen tråd på ett klockforum kan man fråga sig..
 

Luckyluciano

Ninjasköldpaddan
2-Faktor
jag håller med om att det är ett extremt trött konto, skulle aldrig följa det för det är rätt meningslöst då jag inte känner honom eller han är en offentlig person. MEN bara för att man tycker det så blir väl inte hans liv och alla klockor per automatik fake? jag har kollat rätt noga (så noga det går på dessa bilder) och inte sett något fishy. eftersom jag är ny i gemet så hade det varit kul att lära sig något. tror många tänker som mig.

att människor flexar med saker som inte är deras för att ge sken av både det ena och det andra på instagram, twitter, Facebook och liknade är ju knappast en nyhet, snarare tvärtom. sen om det bör föräras med en egen tråd på ett klockforum kan man fråga sig..

Instämmer helt. Onödig tråd. Blev dock jävligt intresserad för att just den där nissen har gillat en hel del bilder jag lagt upp på instagram och så verkar vi ha en del gemensamma vänner.
 

par

Patek
2-Faktor
jag håller med om att det är ett extremt trött konto, skulle aldrig följa det för det är rätt meningslöst då jag inte känner honom eller han är en offentlig person. MEN bara för att man tycker det så blir väl inte hans liv och alla klockor per automatik fake? jag har kollat rätt noga (så noga det går på dessa bilder) och inte sett något fishy. eftersom jag är ny i gemet så hade det varit kul att lära sig något. tror många tänker som mig.

att människor flexar med saker som inte är deras för att ge sken av både det ena och det andra på instagram, twitter, Facebook och liknade är ju knappast en nyhet, snarare tvärtom. sen om det bör föräras med en egen tråd på ett klockforum kan man fråga sig..

Han hade uppe tydligare bilder tidigare där det var betydligt enklare att se fake. Efter kommentarer valde han att ta bort bilderna...
 

Vess1an

IG-88
2-Faktor
Texten och siffrorna på vridningen på Yacht Master II kopian ser ut som något min yngsta dotter ritat..
0 och 10 sitter alldeles för tätt med texten..
Det var första bilden..
 

ZQT

The Banker
2-Faktor
Hehe killen är så pass viktigt för TS, så han får en egen tråd på KS, de är stort.

Men det hade varit skoj om några kunniga här på forumet kunde peka ut vilka klockor som I.smallbone postade är falska.


Som sagt så har han tagit bort en stort antal bilder efter att man kommenterat och sen blockat denne.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp