• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Fake/Real Breitling klocka

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

TheDeathClock

Breitling
Har en Breitling klocka som jag kommit över av en konstig anledning och en ännu konstigare historia vart den kommer ifrån. Men detta är ganska oväsentligt eftersom det lika bra kan vara en fint gjord replica. Är väl ingen höjdare när de kommer till klockor och hur man kan se om de är äkta vara eller inte. Försökte googla mig fram lite steg på hur man kan se de och tyckte inget luta mot att de kan vara en fake. Men jag behöver eran hjälp och avgöra om de är nått som är värt att gå till en återförsäljare för att kolla upp eller om de bara är att slänga den i princip.. Behövs väl tillägga att alla funktioner funkar på klockan, lädret är äkta (dålig kvalité eller inte är svårt att säga för en annan).
Om den är fake eller inte kanske är väldigt lätt för vissa o se och man kanske framstår som en riktig nybörjare (vilket jag är ;) men men.. Tack på förhand!
20180517_181117.jpg
20180517_181146.jpg
20180517_181154.jpg
20180517_181214.jpg
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp