• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Fake Watch Bashing - How to kill fake Rolex x2

Scaramanga

Patek
2-Faktor
Jaha ja. Jag gapade ju tydligen om min kapacitet för att avliva fejkklockor tidigare.

Den som missade "tävlingen" kan kolla här; https://klocksnack.se/viewtopic.php?f=2& ... scaramanga

Tydligen kom de små fulingarna förra veckan, min fru hade städat undan posten i en fin hög så jag hittade dom först idag.

Ja vad ska man säga? De var ju inte stora :shock: Hur i hela fridens dagar ska jag kunna nyttja min stora traktor till att mosa något så litet? Finns risk att jag måste tänka om helt enkelt :twisted:

Lite bilder;

Så festligt att de är emballerade väl :lol:

epehera2.jpg


Man ser ju tydligt att det är äkta vara.

y9y9abah.jpg


Vilket maskineri. Ser ju ut att stå pall för ett kärnvapenkrig. Eller?

y7ama6um.jpg
 

CaptainOats

Patek
2-Faktor
Wow, verkshöjd !
Man ser direkt att det är en hel del skyddande plast runt urverket för att skydda det allra heligaste.

Ser fram emot en liten spa behandling.
 

rogart-63

Patek
Så här dödar man en fake Rolex b,l,a . Om jag fatta rätt så är klockorna fake . Någon med ett Instagram konto skryter om sina fina "dyra" klockor .Kanske har ni sett innan ?

.
 
Topp