• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Fakewatchbuster

Andreas777

Cartier
Hittade en snubbe (fakewatchbuster) som outar posörer på instagram :lol:
Så om ni vill få ett gott skratt kan ni läsa kommentarerna och i vissa fall försvarstal som är fantastiska...
/Andreas
 

max

Dancing Queen
Du råkar inte ha koll på hur man får till det på en ipad, är det något jag verkligen tycker är rörigt så är det instagram. Finns väll nån #klocksnack också som används?
 

Josef B

Bestraffaren
Ja rolig snubbe (eller tjej) :) Han följer mig, men tänk om han outar en snubbe fel? De klockor som finns på hans lista är ju helt fuckade :)
 

Josef B

Bestraffaren
Jo det var en tjej som outade en av mina bilder på Vacheron Constantin som falsk, jävla skitkärring! :mrgreen: Blockade henne!
 

Målarn

The Steak
Hahah finns massor med "klockpoliser" på insta :D
Jag följer breitlingpolice, rolexpolice1 och några andra vilka jag ej kommer ihåg just nu :)
 

axel_

Breitling
max skrev:
Du råkar inte ha koll på hur man får till det på en ipad, är det något jag verkligen tycker är rörigt så är det instagram. Finns väll nån #klocksnack också som används?

Instagram kan du använda även på din iPad, kika bara i Appstore under fliken "iPhone Appar" så hittar du rätt, skapa ett konto och du är hemma! Sen kan du söka efter olika hashtags och användare bäst du vill.. Hittar du någon användare vars bilder du vill prenumerera på så trycker du bara på "Följ" så kommer dennes bilder komma upp i din feed.
Men om du bara vill kika på dom här bilderna i iPadens webbläsare så behöver du bara surfa in här : http://instagram.com/fakewatchbuster
 

max

Dancing Queen
axel_ skrev:
Instagram kan du använda även på din iPad, kika bara i Appstore under fliken "iPhone Appar" så hittar du rätt, skapa ett konto och du är hemma! Sen kan du söka efter olika hashtags och användare bäst du vill.. Hittar du någon användare vars bilder du vill prenumerera på så trycker du bara på "Följ" så kommer dennes bilder komma upp i din feed.
Men om du bara vill kika på dom här bilderna i iPadens webbläsare så behöver du bara surfa in här : http://instagram.com/fakewatchbuster
Strålande, tack så mkt!
 
Topp