3R1K
Basic
- Pris
- 30.000kr
- Bilder Skickat
- Ja
Hej!
Vi hyr ut vårt hus i Falsterbo under Horse Show veckan 8-16 Juli.
Huset är renoverat och i superfint skick med rymmlig trädgård i sydläge (jätteljust) och ligger i sydvästra Falsterbo ett stenkast från papegojvägen.
Cykelavstånd till:
Huset:
Naturligtvis söker vi ansvarsfulla gäster som vi kan lita på, gärna par eller barnfamilj. Med största respekt, ogärna Horseshow ryttare eller hund/katt (jag är allergiska mot pälsdjur) eller festande ungdommar.
'The going rate' baserat på andra uthyrningar i området under 2022 är ca 30.000kr för veckan och städning på 1.600kr tillkommer. El, vatten, två cyklar och en back Tuborg är inkluderade i priset.
Bilder delas inte publikt men skickar gärna vid genuint intresse.
Vi hyr ut vårt hus i Falsterbo under Horse Show veckan 8-16 Juli.
Huset är renoverat och i superfint skick med rymmlig trädgård i sydläge (jätteljust) och ligger i sydvästra Falsterbo ett stenkast från papegojvägen.
Cykelavstånd till:
- ICA 2 min
- Horseshow 3 min
- Flommens golfklubb 3 min
- Falsterbobryggan (stranden) 4 min
Huset:
- Ca 185 kvm över två plan
- Tre sovrum, alla med dubbelsängar.
- Två badrum, tre toaletter
- Stort kök
- Parkering för 4 bilar framför huset
- 2 cyklar med barnstolar inkluderade
- Grill & utomhusmöbler i söderläge
- Ej pool
- Alla lakan och örngott nyinköpta från IKEA, ej använda
Naturligtvis söker vi ansvarsfulla gäster som vi kan lita på, gärna par eller barnfamilj. Med största respekt, ogärna Horseshow ryttare eller hund/katt (jag är allergiska mot pälsdjur) eller festande ungdommar.
'The going rate' baserat på andra uthyrningar i området under 2022 är ca 30.000kr för veckan och städning på 1.600kr tillkommer. El, vatten, två cyklar och en back Tuborg är inkluderade i priset.
Bilder delas inte publikt men skickar gärna vid genuint intresse.