• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Fan vad jag gillar den här!!!

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Ja jag vet att jag tjatar lite om Stålfisken ibland.. Jag ber om ursäkt för det men det kan inte hjälpas!
Varje gång jag drar på mig den så kollar jag på handleden ett antal gånger mer än annars. Jag vet inte om det är det faktum att det var den första "fin" klocka jag köpte eller om jag helt enkelt är helt körd på denna Bratte..
28D89328-EF52-4CAE-8678-B6A8BFEDDCCA-229-000000D685318D28_zpsf95e1d1d.jpg


Den har perfekt storlek, kan bäras på både länk,läder,Nato och gummi och ser både stilig,tuff och cool ut. Precis som jag alltså. Det är kanske därför vi trivs så bra ihop?! Nä skål och trevlig helg allihop nu kryper jag tillbaka till barskåpet..:)
02BACA36-8B7D-4E73-8112-51A05A760D66-229-000000D6A240794B_zpsd0296fd8.jpg
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Ha ha leben.. Vad menar du? Fokusera på klockan, den andra bamsingen sitter jag på, kan ju inte vara med på bild HÄR...
Målarn.. Du menar klockan va?
Jakob.. Det är ett Brady Strap med "metal stiching" tror jag de hette. Kan verkligen rekommendera Brady.. Riktigt bra!
daviden.. Härligt! Du var inte så nådig mot Breitling om jag minns rätt :)
 

Wi

NLA
2-Faktor
En av få brattar jag kan tänka mig att äga..btw vad går en sådan lös på och vilken diameter har den?
 

acce1999

Patek
2-Faktor
För mig är det där bara "way too much", men jag förstår till fullo vad du menar med att kolla på handleden oftare än annars. Det är ju när man har den upplevelsen som man vet att man har träffat väldigt rätt. Och den känslan måste jag gratulera dig till, för det är en riktigt skön känsla!

A
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
En av få brattar jag kan tänka mig att äga..btw vad går en sådan lös på och vilken diameter har den?
Tror du kan hitta dem mellan 13500 och 15000 OM du hittar dem... Inte helt lätt.. Stålfisken är 44mm. Finns en modell som nästan ser likadan ut som är 42 lite äldre tror jag..
 
  • Like
Reactions: Wii

JoakimH

Omega
Ha ha leben.. Vad menar du? Fokusera på klockan, den andra bamsingen sitter jag på, kan ju inte vara med på bild HÄR...
Målarn.. Du menar klockan va?
Jakob.. Det är ett Brady Strap med "metal stiching" tror jag de hette. Kan verkligen rekommendera Brady.. Riktigt bra!
daviden.. Härligt! Du var inte så nådig mot Breitling om jag minns rätt :)

Måste ordna ett sådant strap till min egna steelfish :happyhappy:
 
Topp