• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Fantastisk DD till salu på VRF

Falcone

Cartier
2-Faktor
Ingen som kan kommentera de små stenarna? Såldes det verkligen DDs i platina med små stenar? Falcone?
Ska kolla i mina arkiv när jag kommer hem. Så länge man inte har originalkvittot går det i princip aldrig att säga om urtavlan satt i från början. Tavlan ser dock legit ut, och blå + silvergrå text är extremt ovanligt. Eftersom det såldes väldigt väldigt få 18206 pt. finns det en relativt stor möjlighet att det är fråga om en specialbeställning.

Sådär, har gjort lite efterforskningar och hittade faktiskt en nästan identisk (men 12 år nyare) som såldes på Christie's i november 2012 (se bild - har några högupplösta i min egen bildbank). Hittade även ytterligare ett par till så jag bedömer att allt är som det ska vara. Bara att slå till :)

rpr_077_cf578_2.jpg
 

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Sådär, har gjort lite efterforskningar och hittade faktiskt en nästan identisk (men 12 år nyare) som såldes på Christie's i november 2012 (se bild - har några högupplösta i min egen bildbank). Hittade även ytterligare ett par till så jag bedömer att allt är som det ska vara. Bara att slå till :)
Det tackar jag så ödmjukt för! Vet du om det finns fler undantag eller på vilka modeller man satte större stenar på? Skall räkna sedlarna i madrassen...
 
Topp