• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Fars dag! Vad fick du?

Fyraåringen fixade kortet och tvååringen ritade på kuvertet. Gansk snart efter överlämnandet ekade orden: ge mig mitt kuvert tillbaka! Fjortonåringen undrade sömndrucket vad det är vi firar och den sista sover hos en kompis. Fick också någon sorts bättre ansiktstvätt av min sambo, misstänker att hon är trött på att jag snor hennes och lämnar den i mitt badrum.
IMG_1948.JPG

Blev överaskad av två åringen när jag sov i morse med en redig pungspark och sen var dagen igång! Fick även äran att göra frukost till byket och sedan städa huset.. Vad fan hände!
Sen fick jag klassikern.. En tröja med matchande strumpor! Dock precis vad som behövdes! Nu vilar jag och lillputt framför lite topgear medans frun och dottern dränerar ekonomin på plantagen...

Isdobbar till löpskor överräckta av min lilla tjej samt en flaska kråkbärsglögg av maka. "Väckt" på sängen av de båda med stearinljus och sång medan jag givetvis sov räv. Invigde skorna i morse och måste säga att de funkar över förväntan, blankis kändes hur säkert som helst även om torr asfalt blev en aning stumt.

Ska ge bort en liten julgran med belysning och små polka gris stänger idag på Fars-dag. :D:D
Ska ut och äta middag senare idag på en restaurang i stan så det blir nog bra,
hade tänkt slänga med en rosa slips som present. Får se hur det blir!

Ni får ha en bra dag alla! Grattis på Fars-dag till alla fäder här inne! :cigar: :smug:

Fars dag?! Räcker det inte med födelsedagen? Nåja, farsan fick ett grattis sms eftersom de är i Filippinerna, biljetterna fick de som present av mig :)

Tillbaka
Topp