• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Fedex kontor finns inte i min stad men...

mrMyagi

Dr Snuggles
2-Faktor
Fedex kontor finns inte i min stad, och väntar på paket från England, hur gör de då? någon som vet?
Jag har aldrig fått paket levererat av Fedex innan, någon som har lite mer koll på detta?

MVH
mr Myagi
 

ZQT

The Banker
2-Faktor
Fedex brukar leverera till dörren, om man inte är hemma så går det till närmsta postcentral (inte ombud) så har det varit för mig iallafall.
 

calzone

Vacheron
Något bud som har svängarna förbi levererar antagligen paketet. Ibland hyr dom bilar en gång kom Fedex i en hyrbil och levererade till mig :lol:


Jag tror du kan vara ganska lugn om du inte bor 20mil ifrån närmaste stad :p
 

ZQT

The Banker
2-Faktor
Seikoman87 skrev:
Något bud som har svängarna förbi levererar antagligen paketet. Ibland hyr dom bilar en gång kom Fedex i en hyrbil och levererade till mig :lol:


Jag tror du kan vara ganska lugn om du inte bor 20mil ifrån närmaste stad :p

Han bor i Polen om jag inte missminner mig :mrgreen:
Vet inte hur det ser ut där, men infrastrukturen är ju inte optimal.
 

mrMyagi

Dr Snuggles
2-Faktor
JakobZ skrev:
Seikoman87 skrev:
Något bud som har svängarna förbi levererar antagligen paketet. Ibland hyr dom bilar en gång kom Fedex i en hyrbil och levererade till mig :lol:


Jag tror du kan vara ganska lugn om du inte bor 20mil ifrån närmaste stad :p

Han bor i Polen om jag inte missminner mig :mrgreen:
Vet inte hur det ser ut där, men infrastrukturen är ju inte optimal.


haha Ja det är inte det optimala faktiskt, men det börjar bli bättre åtminstone när det var EM här (på tal om infrastruktur).
men vi får se hur det blir!
 

Rber

Audemars
2-Faktor
Bör inte vara några problem, har sju mil till närmaste kontor men de har varit bra på kontakt EFTER att de gjort en första misslyckat försök till leverans.
 

Jokkmokkswe

Cup of Jawa
2-Faktor
Hade beställt en kamera en gång i tiden, närmsta kontor/utlämningsställe låg 40 mil bort. Dvs i Umeå (bodde självklart i jmk när det hände) och av rent praktiska skäl var det svårt att åka att hämta. Men vad jag minnas, så skickade fedex det paketet med posten upp till mig. Men det börjar vara kanske 12-13 år sedan det hände. Har aldrig haft något att göra med fedex efter det. Enklast är väl att ringa någon slags support för fedex och fråga ? Så får du raka svar förhoppningsvis
 

mrMyagi

Dr Snuggles
2-Faktor
Jokkmokkswe skrev:
Hade beställt en kamera en gång i tiden, närmsta kontor/utlämningsställe låg 40 mil bort. Dvs i Umeå (bodde självklart i jmk när det hände) och av rent praktiska skäl var det svårt att åka att hämta. Men vad jag minnas, så skickade fedex det paketet med posten upp till mig. Men det börjar vara kanske 12-13 år sedan det hände. Har aldrig haft något att göra med fedex efter det. Enklast är väl att ringa någon slags support för fedex och fråga ? Så får du raka svar förhoppningsvis


Det ska ske, får höra med de. Jag menar de hade väl inte accepterat att skicka paketet om inte de levererar hit? eller så anlitar de nog någon som kör ut hit!
 
Topp