Efter godkännande från Denke startar jag denna tråd om FedEx eftersom att jag anser det viktigt att olika leverantörer får en GG/BG-tråd, framförallt med den nya returregeln i åtanke.
----------------------------------------------------------
Jag har köpt tjänsten "expressfrakt".
De har krånglat med ett paket. De gav ut paketet till Posten, som därefter gav det till Lantbrevbäraren som i sin tur gav tillbaka det till FedEx. Rörigt va? Men det slutar inte där. Nu är paketet hos Lantbrevbäraren IGEN.
Det slutar inte där heller. De (FedEx) har ljugit gång på gång om information i telefonen, trots att samtalen spelas in. När vi påpekat detta skyller de på kollegor. FedEx sa bland annat att de varit på den skrivna adressen men ingen varit där, enligt FedEx. Det har varit någon på adressen DYGNET RUNT hela veckan bara för att ta emot just det paketet.
De har heller inte tagit sig tiden att berätta allt detta för oss utan jag och mamma har fått jaga de för info.
Förhoppningsvis kommer paketet fram, oskadat, efter alla turer.
----------------------------------------------------------
Jag har köpt tjänsten "expressfrakt".
De har krånglat med ett paket. De gav ut paketet till Posten, som därefter gav det till Lantbrevbäraren som i sin tur gav tillbaka det till FedEx. Rörigt va? Men det slutar inte där. Nu är paketet hos Lantbrevbäraren IGEN.
Det slutar inte där heller. De (FedEx) har ljugit gång på gång om information i telefonen, trots att samtalen spelas in. När vi påpekat detta skyller de på kollegor. FedEx sa bland annat att de varit på den skrivna adressen men ingen varit där, enligt FedEx. Det har varit någon på adressen DYGNET RUNT hela veckan bara för att ta emot just det paketet.
De har heller inte tagit sig tiden att berätta allt detta för oss utan jag och mamma har fått jaga de för info.
Förhoppningsvis kommer paketet fram, oskadat, efter alla turer.