• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Fedor

OskarK

Vacheron
2-Faktor
Har köpt av Fedor. 110% Goodguy! Snabba och trevliga svar på PM, Mail, Sms och samtal :) Mycket smidig affär och allt var i sin ordning.
 

Henryandy

Cartier
Köpte min AP Diver F2F, reko kille med raka snabba puckar! Inget tjafs utan en trevlig snabb affär!

Rekommenderas till 100%
 

Ninen79

Audemars
Gjorde en trevlig bytesaffär där allt gick snabbt och smidigt, väldigt ärlig och reko kille! Skulle absolut inte tveka att göra affär med dig igen!
100% goodguy i min bok!
 

Jacob

”Kiss me im norwegian”
Moderator
Sålt en klocka modell dyrare till Fedor.

Relevanta frågor, tydliga besked och raka puckar.
En utomordentligt trevlig kontakt och snabb betalning. 100% good.
Skulle inte tveka om fler affärer! :)
Tack!
 

jerka2.0

I can Jive!
Friends Of KS
2-Faktor
Sålde en klocka till fedor idag, trevligt snack och raka puckar.
Mycket nöjd, Fedor är 100% i min bok.
/j
 

thomastheswede

Audemars
Precis köpt klocka av Fedor soom inte bara stod ut med mitt velande utan var extremt smidig och serviceinriktad under hela affären. Trevlig är han också.

100% good fella!
 

alex_c

Cartier
2-Faktor
Precis gjort affär i 200k-klassen. Trevligt rakt igenom. Fedor tar man gärna ett Klocksnack med över en kaffe eller ett par kalla :D
 

donnie

Panerai
Friends Of KS
2-Faktor
Gjort en bytesaffär i det dyrare segmentet med Fedor, väldigt trevligt och tryggt rakt igenom!
Gör mer än gärna fler affärer i framtiden, 100% GG!
 

closetplayer

Rolex
2-Faktor
Köpte klocka på distans av @Fedor. Klockan väl emballerad och i absolut nyskick. Dessutom mycket trevlig kommunikation. 110 % Good Guy:)
Gör gärna fler affärer med denna Gentleman.
 

Sorglös

Breitling
2-Faktor
Jag har köpt en klocka av Fedor, vilket gick snabbt, smidigt, pålitligt och i största allmänhet precis som man önskar att varje klockköp bör gå till. En hedersman. Till mervärde ett trevligt möte. Handla således av Fedor med förtroende.
 

AdamFalkman

Breitling
Köpt ett par jeans av Fedor via köp&sälj. Allt gick otroligt smidigt och galant, var en välförpackad försändelse och som pricken över i:et satt byxorna som smäck! Rekommenderar :D
 

StarMan

KS Explorers Club
2-Faktor
Köpt en billigare vintageklocka av @Fedor . Exemplariskt smidig affär på distans. Bra förpackat och klockan motsvarande förväntningarna. Good Guy!
 

Lauda

Patek
2-Faktor
Köpte klocka i 35K-klassen från @Fedor . Trevlig kommunikation✔️ Klockan var väletablerad✔️ Blixtsnabb leverans✔️ Och klockan var till och med i finare skick än i beskrivningen✔️ 100% GG som jag gärna gör affärer igen med!
 

Donorvar

Omega
Träffade @Fedor för att sälja en seamaster. Fick ett intryck av en avslappnad och trevlig kille. Gör gärna fler affärer, allt gott sålänge :)
 

Planeman

Breitling
Köpte en Omega seamaster av @Fedor. Bra kommunikation, tydlighet och väl förpackad försändelse! Tillmötesgående i alla delar. Gör gärna affärer även framöver. 😊
 

Likartade trådar

Topp