• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Feedbacktråden - synpunkter, idéer och förslag

daveid

Cartier
2-Faktor
Seriöst? Hur kan det vara jobbigt att klicka på annonsen. Orkar man inte det förtjänar man inte att se klockan..
Man får en bättre överblick om man ser en bild på klockan samt pris anser jag. Det finns ju en anledning till att de flesta handelsplatser på nätet (blocket, amazon, ebay, m.fl.) har sina webbsidor utformade på detta sätt.
 

Savagear114

Rolex
2-Faktor
Man får en bättre överblick om man ser en bild på klockan samt pris anser jag. Det finns ju en anledning till att de flesta handelsplatser på nätet (blocket, amazon, ebay, m.fl.) har sina webbsidor utformade på detta sätt.
Bättre överblick absolut, säkert inget fel på idéen. Att det däremot med nuvarande upplägg är för jobbigt att klicka tycker är bland det slöaste jag hört.
 
Topp