KnivstaJimmy
Basic
Köpte denna för ca 5månader sedan. Är lite fundersam på äktheten. Någon som vill uttala sig om detta vore jag väldigt tacksam.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Köpte denna för ca 5månader sedan. Är lite fundersam på äktheten. Någon som vill uttala sig om detta vore jag väldigt tacksam.
![]()
![]()
![]()
![]()
Kan det vara att länken är dåligt monterad kl 6 men rätt monterad kl 12?Du har rätt i dina misstankar.
Tycker du att den ser ut som en schweizisk lyxprodukt? De flesta bilderna är rätt dåliga, men om vi tittar på den sista och jämför med andra bilder på äkta vara, så ser det mesta taffligt utfört ut. Titta bara på infästningen av länken mot boetten. Ser det äkta ut...?
![]()
Den är inte kosher.
Såg den jag också när jag kollade runt lite, tack för infonHär är en som undrar samma sak.
Japp, rätt referens och alla funktioner finns där.Ser ok ut. A53035 på bokboetten
Haha, alltså den känns schysst och fungerar som den ska. Men svårt att avgöra p.g.a slitaget, alltid trevligt med någon annans åsikt.Detta måste vara första gången i Klocksnacks historia som en klocka visar sig vara äkta vid misstanke![]()
HahaDetta måste vara första gången i Klocksnacks historia som en klocka visar sig vara äkta vid misstanke![]()