• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Fejk eller äkta

En lätt bekant håller på med vemma (om ni inte vet vad det är, googla)

Han tjatar att jag skall gå med å man blir så rik å bla bla bla.

Så han skickar alltid massa saker för att hävda sig bland annat denna pjäs, han påstår att det finns papper och box, dock något jag aldrig sett!


Jag tycker den ser skum ut!
Någon som kan hjälpa mig?
 

Bilagor

  • image.jpg
    image.jpg
    66.1 KB · Visningar: 616

ErikGBG

Audemars
Har extremt svårt o tro att en klocka där man ser hela datumhjulet är äkta men vad vet jag om hublots designavdelning. Snyggt är de iaf inte.
Orkar inte googla men antar att det är pyramidspel. Mina fördomar säger att folk som drar in sina polare i sån skit är samma typ av folk som köper kopior.
 

john b

Rolex
Klockan är fejkare än Dolly Partons tuttar.

Går man på vemma-skiten tillhör man sannolikt målgruppen för fejksäljare, så ägaren kanske for real real tror den är riktig.
 

InFeFe

Cartier
2-Faktor
En lätt bekant håller på med vemma (om ni inte vet vad det är, googla)

Han tjatar att jag skall gå med å man blir så rik å bla bla bla.

Så han skickar alltid massa saker för att hävda sig bland annat denna pjäs, han påstår att det finns papper och box, dock något jag aldrig sett!


Jag tycker den ser skum ut!
Någon som kan hjälpa mig?


Haha, en lätt bekant till mig som också är involverad i Vemma håller på precis likadant och försöker tjata in mig i skiten ;)

Verkar smitta av sig.
 

Donkii

Boushh
2-Faktor
Gillar verkligen att han köpt en fejk klocka, ljuger sedan och säger att den är äkta till sina vänner, försöker dessutom lura in sin vän i ett pyramidspel som bara kostar cash. Låter som en riktig vän du har där. Vilken jävla sucker!
 

Mauritz

Rolex
Har också en bekant som håller på med Vemma och det är såååååå bra :) man kommer bli sjukt rik på det och det är naturligtvis inte ett pyramidspel. Klart som fan att det är och där ett par snubbar i toppen blir rika.
Fick någon typ av energidryck av honom som smakade riktigt illa (skit), kan inte vara lätt sålda produkter.
Testa din bekant och fråga vad den kosta och om du kan få köpa den, får du det så kan du säga upp bekantskapen omgående.
Klockan ser för övrigt för jävlig ut.

Donkii:s inlägg va "spot on"
 
Topp