• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Fel eller rätt?

Tuktuk

Patek
2-Faktor
Vad anser forumet; fel eller rätt att låna ut nån del av samlingen till avkomman? Tänker att det skapar ett ontresse och kanske också förståelse. Kan bli dyrt förstås...:)
 

Jacob

”Kiss me im norwegian”
Moderator
Förstår faktiskt inte frågan.
Men det beror väl på att jag inte känner dina barn eller vet vad du har för klockor. :)

Låt mig säga såhär; min 4- och 5-åring springer inte omkring ute med nån av mina Rollar.
 

vonhall

Rolex
Har kanske ingen gigantisk samling att tala om! Men alla i familjen får självklart använda alla klockor som jag har! Alla är ju trots med och betalar på ett eller annat sätt! Som extra bonus så blir ju klockorna uppdragna utan windern och det sparar man ju pengar på ;)
 

Sond

Patek
Min fyraåring titta på klocklådan igår och sa att min Sub och Speedy var mest lika varande. Jaha, varför då, frågade jag. Jo, sa han och pekade på SMP:n, den där har ju röd topp på den där(sekundvisaren). Kändes som framtiden är säkrad..:)

Svaret på frågan beror ju på klocka och ålder. Samt lite personlighet hos nästa generation.
 
Topp