• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Fem paket på ingång...

Sond

Patek
Jag visste att min senaste klockfeber skulle kosta en del pengar men samtidigt skänka mycket glädje. Just nu har jag fem(5) paket på ingång...

Och det är fantastisk att sitta och spåra paketen över världen. Det enklaste kostar under 100 kr inkl. shipping och det dyraste är betydligt dyrare. Den kommande veckan borde allt vara här och en del kommer säkert att visas upp på här på KS..:) Den som väntar på något gott väntar alltid för länge..:)
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Vad avundsjuk jag blir, vill också få paket hemskickat till mig :hungry:. Skall bli spännande att se var det blir för klockor...
 

Sond

Patek
Vid köp/sälj av klocka sätter man in 10kr per affär.
Finns en egen tråd klistrad högst upp vid menyn för vidare läsning.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Jag ser inga problem i att sätta in 10 kr per klockaffär. Snarast för lågt belopp. Men när man läser texten så får man intrycket att "det gäller" när man köper och säljer av varandra. Jag har inte köpt av någon här och där tycker jag det är lite otydligt. Men jag lovar att sätta in 10 ggr pengarna för de klockor jag köper utanför forumet så att vi dels når målet och dels så att ingen tror jag försöker smita undan genom mina detaljfrågor om det gäller oavsett vart man köper dem. Och jag är alltså redan skyldig en del pengar då jag köpte en SKX011J1 utan att bidra..:)
 

Wollen

Mao
2-Faktor
Jag ser inga problem i att sätta in 10 kr per klockaffär. Snarast för lågt belopp. Men när man läser texten så får man intrycket att "det gäller" när man köper och säljer av varandra. Jag har inte köpt av någon här och där tycker jag det är lite otydligt. Men jag lovar att sätta in 10 ggr pengarna för de klockor jag köper utanför forumet så att vi dels når målet och dels så att ingen tror jag försöker smita undan genom mina detaljfrågor om det gäller oavsett vart man köper dem. Och jag är alltså redan skyldig en del pengar då jag köpte en SKX011J1 utan att bidra..:)

Ville inte pika eller liknande!
Själv har jag satt in både vid köp på och utanför forumet.

Tänkte bara att det var en lämplig kommentar i din tease-tråd för 5 paket :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Topp