• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Fet Panna i SvD idag!!

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
På framsidan av SvD Näringsliv hittar man denna bild idag. I like :) Givetvis bär unge herr Dinkelspiel även armband!
4DA95496-19B6-46C7-80FC-6432FB71F96F-17472-00000CD535C7D73C_zpsa0b1d3f8.jpg
 

Isodor

Audemars
Panerai förknippar jag med en patinerat brunt läderarmband, då är det sjukt klassiskt och vackert , att sätta på deras länk på dinkan tycker jag tar bort känslan och historiken. Man alla gillar ju olika! :)
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Jag ska framföra herrarnas åsikt till min Europachef. Han bär sin Panna chrono på länk. Man kanske skulle skänka honom ett strap "made in Sweden" nästa gång man träffas!?
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Ähh! Ni fattar inte. Den SKA ju synas! Tyckte det var ett kul avbräck/stilbrott?! mot de Rolex lr Breitling man brukar se på dessa foton.
Go Tom D Go!!!:)
 

vikgul

Lilla Buh
2-Faktor
Nej till Panerai på länk... Både ful länk och ful på klockan! Positiv såhär en Lörsdagsmorgon ;)
 

alfgren

Rolex
2-Faktor
Små spinkiga män med sparrisarmar* ska
1) inte bära Panerai 44mm
2) definitivt inte göra det på länk
oavsett hur mycket deg de har på kontot.


*jag tillhör definitivt dem så det blir ingen Panna för mig förrän jag har fetat på mig
 

Archie

Cartier
Tycker inte att Panerai är snyggt på småkillar...


exakt... biffiga klockor är för biffiga herrar. småkillar med panerai känns lite som att gå runt i för stora skor eller kläder i övrigt.
arnold, stallone, dolph lundgren, the rock etc har alla panerai.

såhär ska man se ut om man har en panerai
Stallone-Statham-Watch-Panera-Luminor-Regatta-Rattrapanate-The-Expendables.jpg


så av förklarliga anledningar har inte jag någon panerai, och tänker heller inte skaffa någon. även om jag börjat gymma nu så vem vet =)
 
Topp